Prettige kerstdagen track

Derjano

Ouwe rot
Lid sinds
13 januari 2003
Berichten
2.930
Locatie
Ede
Hoi,

Iest heel anders dan trance dance etc,
Misschien een hoog gekwezel gehalte voor sommigen. In ieder geval prettige kerstdagen.
De belletjes komen uit de TX7 de kerkorgel uit de CM-32P (U-110) en de drums is de Boss DR-550- en niet super.
Ik heb elke drum op een aparte track moeten opnemen en met de pad van de DR550 handmatig ingespeeld is dus niet echt strak. De midi in van mijn DR-550 is namelijk kapot.


http://home.planet.nl/~spee0153/Xmasintr.mp3 instrumentaal

http://home.planet.nl/~spee0153/Xmas.mp3 vocal ingezongen door vriendin van me


groet en fijne dagen

Derk
 
Last edited by a moderator:
Leuke track, maar die vocal is (eerlijk) een tikkiel vals en haar uitspraak van het engles is bar slecht. Vocalen opnemen is ook een vak apart en ik heb de mix zonder vocaal niet kunnen beluisteren (link werk niet)...de backing vocals zijn overigens volgens mij beter dan de lead (qua zang, voor zover ik dat kan horen).

Ik denk dat ik de track zonder vocaal mooier had gevonden dan met. De compositie en de gelduien en de mix zijn prima in orde. Leuke melodietjes.

Leuk om 's geen trance oid te horen op dit forum!

(ps. waarom geen kerkklokken of arresleegeluidjes)
 
Ik had het als mp3 opgestuurd naar een vriendin die heeft het ingezongen en weer terug gestuurd.
Kerkklokken en arreslee geluiden kon ik toen niet zo snel vinden.
De backing vocal heb ik er daarna zelf op gezet en is weer van het totaal opnieuw weer een mp3 van gemaakt.
Kwaliteit van het orgineel is dus beter.
Ik zal de link instrumentaal straks even herstellen.
 
Het is wel een geslaagde poging om een ballet te maken!
De mix klinkt lekker vol :). Maar ook een tikkeltje gm :(. Ik vind de zang lang zo slecht niet. Ok, in het begin zit ze er soms flink naast, maar naar het einde toe wordt ze steeds beter, en rond 2:27 vind ik haar best aardig mooi zingen. Je hoort wel dat de zang nog los van de rest staat, dat lijkt me ook moeilijk mixen.
 
ok dat was flauw, mijn exuses. Maar de track zit toch wel leuk in elkaar alhoewel het niet mijn smaak is.
 
Er was van de week nog iets op TV dat er een enorm gebrek is aan nieuwe kersthits, en dat we daarom elk jaar weer die mariah carey meuk aan moeten horen. Verlos ons daarvan!!!!!!!:D
 
Origineel geplaatst door maxdox
Het is wel een geslaagde poging om een ballet te maken!
De mix klinkt lekker vol :). Maar ook een tikkeltje gm :(. Ik vind de zang lang zo slecht niet. Ok, in het begin zit ze er soms flink naast, maar naar het einde toe wordt ze steeds beter, en rond 2:27 vind ik haar best aardig mooi zingen. Je hoort wel dat de zang nog los van de rest staat, dat lijkt me ook moeilijk mixen.

Ik moet zeggen dat ten tijde van de zang haar gezondheid niet opper best was.
De modules die ik gebruik zijn zo oud die kennen niet eens GM.
Maar het zat ook niet echt in mijn hoofd om met dit met scheurende tweakende synthesizers te komen die van links naar rechts door het stereo beeld heen wandelen.
 
Origineel geplaatst door Remmelt
Er was van de week nog iets op TV dat er een enorm gebrek is aan nieuwe kersthits, en dat we daarom elk jaar weer die mariah carey meuk aan moeten horen. Verlos ons daarvan!!!!!!!:D

Grappig vroeger kwam Paul Mc C. wel elk jaar met iets.
Wat voor programma was dat?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top