Jaimie Fanatic - Life of the Ordinary

ik vind je stijl wel ok over het algemeen, maar dit is toch een stuk minder. Ik voel de bedoeling wel maar die synth-lijn haalt het hele zaakje naar beneden, maakt hem bovendien ook wel een beetje saai. Bovendien krijg ik een beetje hoofdpijn van de mix en dat ben ik normaal alleen gewend van mijn eigen muziek....
 
Ik geef niet graag mn mening op andermans muziek, anders kan ik wel aan de gang blijven maar dit
lijkt wel heel erg op U2.

Tverschil is dat U2 swingt/grooved en dit niet.
vrij houterig.

volgens mij als je het een paar bpm's (10 of zo) sneller afdraait komt het mischien wat meer in zn element.

voor de rest is het nogal boring en dat komt deels door de verschillende soorten bietjes die worden gebruikt.
Die klinken gewoonweg niet bij de rest. Een beetje een samenraapseltje van sampletjes.

OOk het climaxje in het midden wordt niet goed ondersteund door de biets.

niet persoonlijk bedoeld hoor.
maar het is wel lekker als je dit soort dingen kunt zeggen als de maker daarom vraagt.:D
 
Tot 1:20 kan ik hem waarderen,maar daarna is het alleen herrie sorry hoor,met een percussie trom die er totaal niet in hoort en de gitaar die veel te dominant het geheel verkracht.

Zitten wel een paar echt lekkere FXjes in. Dat vind ik het beste van de hele track. En die tom vind ik echt zwaar gaar.(koppijn) Je ziet weer dat er goede elementen in de track zitten,die verkracht worden door elementen die op dat moment niet aanwezig horen te zijn,of domineren.Teveel dingen op het zelfde moment waardoor deze track naar mening
een beetje verkracht word.
 
Ik zou als ik jou was, een andere hobby kiezen.....
 

Attachments

  • jerney_138x162.jpg
    jerney_138x162.jpg
    5,7 KB · Bekeken: 35
Back
Top