heb deze track al jaren in me hoofd.

justin

Shauna
Lid sinds
7 april 2003
Berichten
1.915
Sinds dat ik een kleine(tiener) jongen was .Heb ik dit nummer na veel jaren nog steeds in me kop,ik weet dat dit nummer toen der tijd verboden was. Ik denk dat iedereen dit nummer wel kent,maar nog steeds hoor ik dit nummer zo af en toe in me hoofd. tja...

Het is een oud nummer volgens mij een beetje satanisch.Ik weet nog wel dat het in die tijd verboden was. Met vocals,koor ik kan het nie uitleggen maar hij is denk ik ook weleens in films gebruikt.

iets van taa ta taa ta .ta ta ta taa ta tatatata........tja meer kan ik er ook nie van maken.Zoek het orrigineel aangezien ik hem echt al jaren in me kop heb. En wil nou weleens het orrigineel weten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,bedankt
 
Laatst gewijzigd:
is een nagespeeld synthriedeltje ervan niet makkelijker? Of kun je niet spelen? 8o)

ja humor heb je wel...
 
Bedoel je misschien Fortuna/Apotheosis met O Fortuna? Origineel is van Carl Orff en staat op de cd Carmina Burana.
 
Hahhha You are my guy!!!!!!!. Klopt o fortuna Oke dan.

Hartelijk Bedankt Skipsel!

Die heb ik sinds ik hem voor het eerst hoorde,na jaren nog steeds in me kop. By the way hoe wist je dat???
 
Hoe oud is die track eigelijk?
 
Ik wist omdat er niet zo heel vaak platen uit de handel gehaald worden. Door jou omschrijving moest ik meteen hier aan denken. De versie van Apotheosis heb ik op cassette single(!) en die van Fortuna had ik op 7". De laatste ben ik helaas een keer kwijtgeraakt. Beide zijn in 1991 uitgebracht. Het origineel stamt uit de 13e eeuw, en in 1972 is het door Orff op plaat gezet.
 
Tja de Houseversie..... Toch vaak verkrachten van de orriginele nummers.
 
Origineel geplaatst door Ferric
Laatst Houseparty 2 nog zitten luisteren. Daar staat-ie ook op. Maar ik vind 'm toch een beetje tegenvallen... in m'n herinneringen klonk-ie beter ;)

Je had 2 rip-offs he. 1 was wat laffer dan de andere.
 
Back
Top