relaxt d'nb nummertje

dr00p

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2002
Berichten
130
Locatie
Rotterdam
heej'z.. heb deze vandaag gemaakt, vond 'm wel chilly klinken... beetje rustig en eentonig mischien =].. heb 'm alleen met de koptelefoon gemaakt en volgens mij is me baslijntje wel een beetje te hard zo over normale boxen... maar toch.. is een rm1x en een ob12.. reactie ofzo is welkom :)..

hoi.. dr00p


kubus..
 
Laatst gewijzigd:
heb 't baslijntje iets aangepast.. klinkt ie niet zo eentonig daarop.. hijs nu aan t oploaden dus als tie niet werkt even 10 minuten geduld.. reactie? :)...
 
Dit is wel een chill nummertje. Ik vind die bassline mooi gedaan, de percussie is wel aardig, maar mag van mij net iets subtieler. Qua klank pas het wel, maar je ritme is iets te druk.

Ik vind die sound met dat overdrive effect er in net iets minder passen, maar het is wel geinig.

Ik hoopte op een soort van leadpartij maar die bleef uit.
Die FM piano erin is ook wel leuk, maar net iets te zacht, maar zou een goede basis kunnen zijn voor die lead die ontbreekt.

dat overdrive effect duurt me op een gegeven moment wel te lang. Die zou je ook even uit kunnen zetten en dan alleen die FM piano laten gaan.

-edit-

ik zie dat je hem geedit hebt. ik heb de 1e versie gereviewd.
 
die edit was niet zoveel, eigenlijk alleen een wat langer basslijntje en een roffeltje :).. ik zal 'm nog eens goed doorlopen, d'r ken nog genoeg aan gedaan worden.. bedankt in ieder geval voor de feedback!..

hoi! dr00p...
 
Back
Top