[Track] DnB/Ambient - Give me Peace

DeSpErAtOzz

Grooveness
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
160
Locatie
Limburg (BE) - Hasselt
kga hier ook es een track posten ses ... normaal ben ik meer te vinden voor trance en dance maar de afgelopen week had ik eens zin in iets anders ... met als gevolg een nieuw onbekend gebied dat ik heb verkend

ik denk dat het DnB met ambient invloeden is ...

DeSpErAtOzz - Give me Peace

graag zou ik hierop wat reacties krijgen omdat ik nog nooit iets in dit genre gemaakt heb ... en dus on-ervaren ben ;)

Kheb er zo'n weekje aan gewerkt ... gemaakt met triton LE en Virus C, arrangement in Cubase Sx 1.06 ...

veel luister plezier ... i hope ;)

groeten, despe
 
Klinkt leuk, dat soort trompet geluid is wel origineel vind ik.

maar toch wat opmerkingen,

De bass past er volgensmij absoluut niet bij, die haalt het ritme-tempo omlaag, de bass kun je beter sneller maken, doormiddel van meer noten in te geven in een maat zeg maar,

voor het solo instrument geld hetzelfde als voor de bass, die is naar mijn mening te langzaam voor de track.

misschien wat afwisseling in de beats.

geen slecht begin trouwens als dit je eerste d&b track is.
 
ow best netjes gedaan hoor. vind het piano deuntje een beetje jah (wil niet zeiken) kinderachtig en eenvoudig overkomen. vind trouwens de titel van dit nummer wel heeeel mooi. geluiden liggen der hier na mijn mening goed in dat wel. ik vind zelf zo'n oizo bassje der doorheen wel cool eigenlijk (ding tak didingdieding tak, ding tak didingdieding tak, ding tak WOEM WOEM WOEM tak, enz enz. een rustgevende mannen of vrouwenstem was ook wel lief geweest, maar moeilijk altijd te vinden. voor de rest mooie basis dus wel om mee te gaan mieren :D
 
sorry, maar ik vind dit echt helemaal nix. Dit trompet vind ik er erg schel, de drums zijn te zacht. De piano vind ik er niet bij passen en erg lelijk. Ook de melodieen vind ik niet zo mooi. sorry kerel, kan er helaas nix mee.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
sorry, maar ik vind dit echt helemaal nix. Dit trompet vind ik er erg schel, de drums zijn te zacht. De piano vind ik er niet bij passen en erg lelijk. Ook de melodieen vind ik niet zo mooi. sorry kerel, kan er helaas nix mee.

mja .. dat je de trompet-klank te schel vind kan ik inkomen, de piano ... jah, niks aan te doen :)

maar de drums te zacht? :confused: -> gefeliciteerd, dan zijde de eerste die die opmerking maakt :D

nee serieus ... als je die te hard zet krijgt je ook niet meer het ambient gevoel ... het is geen pure DnB .. laat staan datk er iet hardstyle achtigs van wil make ;)
 
Back
Top