[acid/techno] V0x2 - en t beukt lekker ;)

leuk gedaan
ik zou wel wat andere geluiden gebruiken, vind die Open Hihat een beetje plat en saai..
Die Tb-kloon zou ik wat galm (of andere ruimtelijk effect) aan toevoegen, hij klinkt een beetje raar in de mix.
Kan ik eigenlijk van veel van de geluiden zeggen: Het geheel komt wat plat over. De bass bvb is bij mij helemaal int niets verdwenen.
Er komen wel afentoe leuke verrasingen voor. Qua structuur wel nog even aan werken.. Helemaal op het eind komen de beste stukken, das wel jammer, zoiets mocht wel meer in het midden voorkomen..

Nuja, das my 0,02 €
Khoop dat mijn kritiek niet negatief overkomt,
 
tnx ;) k pretendeer niet origineel of speciaal te zijn, gewoon recht-toe-recht-aan stampertje, en vind die enorme standaard open hihat daar wel lekker bij gaan eigenlijk!.. got hooked on die acid-line.. lekkerrrr!! :))
maar moet toegeven, het kan wat beter 'afgemixt' worden.. doen we bij de volgende..
tnx for critics..!!

-- dopey
 
Origineel geplaatst door Roel
laat m op 1:48 beginnen dan vind ik het wel lekker!
dan zou je idd verwachten dat het nummer 'los komt'... vind het magertjes, vari in bassline is niet denderend speciaal...
er moet meer in, qua volheid of anderzijds een rijkere variatie...

...zo, dat waren mijn 2.134.032 euro centen
 
grappig, maar het ritme mag wel ietsje meer loskomen denk ik. De synth geluiden (vooral die na 1 minuut erbij komt) vind ik niet zo.. magertjes klinkt het nog IMO

gr.
Arv
 
owkay,
hier komtie
ergens klinkt hij wel een beetje vet en is het idd een zeer leuk stampertje.
maar het lijkt alsof de intro 1.52 min duurt. en dat stukje wordt toch wel iets te saai.
ofwel moet je iets doen met die synth die na 1 min invalt, ofwel wat anders.
maar goed, doe daar wat mee en het wordt dus veel beter, want dit trackie heeft iets!!

ik weet niet of er compressie over de mix is gegooid. als dat al zo is, dan mag ze zeker
iets heviger naar mijn gevoel. maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.
dit omdat ik vind dat het iets meer mag knallen tijdens het acid gedeelte.

dan over die acid-lijn die er invalt... het is een heel leuk dingetje waarj e best wel hooked aan kan geraken, maar ik vind die bij momenten ook wat saai worden. er zou iets anders nog bij mogen. Het is nogal een tijdje dat die acid-lijn nogal zeer... "gelijkaardig" blijft en daar mag ook nog wat aan veranderen. het zei een extra synth, het zei die acid-lijn wat varieren nog.

maar goed, laat je niet omver blazen door eventueel negatieve kritieken. dit is zeker iets mafs da verder moet afgewerkt worden!

:okdan:


greetz

Cloudy
 
Beukt idd lekker Mark!

Al vind ik de Hihat wel ff iets te hard in in de mix staat en de delay op de lead klopt niet helemaal met de beat.

Qua afmixen mag er hier en daar nog wel ff wat gebeuren, en het arragmament mag iets minder voorspelbaar worden, maar hijs erug lekker!
 
intro kan je er beter uitlaten... veel te lang, en het past helemaal niet bij de drive van de rest van het nr...
Maar goed, verder een leuke stampert! Niet orgineel, maar het klinkt wel lekker vind ik. Ik herkende meteen Plasikman's alpha wave erin... :dj:

gr S.
 
hey mark!

leuk weer eens een trackje van je te horen... het is idd een beetje voorspelbaar qua arrangement; maar de geluiden klinken iig :P


Vooral je gele apparaatje is weer aciiieeeddd :)




jerzz
 
voorspelbaar maar lekker

voorspelbaar maar lekker

0:00-0:54: Goed, lekker zelfs, maar te kort , misschine kan je die variaties een voor een helemaal uit melken?
0:54-1:49: additional geluiden zijn te cheezy en niet lekker ( de hele stuk zou ik weg laten)
1:49-4:31: recht toe recht aan , gebrek aan originaliteit
4:31 tot het eind: zou ik na 0:54 laten inkomen

de climax zou ik eerder laten komen en met filters EN noten variates creeeen

arrangement klinkt goed, het kan beter!!
muziek maken is een vaardigheid geen kunst!!
dus keep uo the good work

Have fun

ps. best benieuwd naar je volgende track
 
Re: Re: Re: voorspelbaar maar lekker

Re: Re: Re: voorspelbaar maar lekker

Origineel geplaatst door Dasco
???
subtitles?

U zei
"muziek maken is een vaardigheid geen kunst!!"


Ik ga ABSOLUUT niet akkoord met je.
Mensen die muziek maken als vaardigheid maken slechte muziek.
Muziek draait om gevoel, of het nu comercieel of experimenteel of whatever is.. Een goed nummer heeft een goed gevoel.
En per definitie is kunst dan weer een werk van een artiest waar gevoelens bij betrokken zijn.

Mensen die muziek maken als vaardigheid zien zouden beter een andere hobby zoeken :frons:
 
dus.
om een lang verhaal kort te maken.
muziek is kunst.
en het is prettig als de kunstenaar vaardig is zijn kunst vorm te geven.
 
Origineel geplaatst door Roel
dus.
om een lang verhaal kort te maken.
muziek is kunst.
en het is prettig als de kunstenaar vaardig is zijn kunst vorm te geven.

kijk, dat zijn nog eens verstandige woorden !!!!!
Ik heb hem meteen maar gebombardeerd tot uitstraak van de dag :)
 
Re: Re: Re: Re: voorspelbaar maar lekker

Re: Re: Re: Re: voorspelbaar maar lekker

Origineel geplaatst door rvooh
U zei
"muziek maken is een vaardigheid geen kunst!!"


Ik ga ABSOLUUT niet akkoord met je.
Mensen die muziek maken als vaardigheid maken slechte muziek.
Muziek draait om gevoel, of het nu comercieel of experimenteel of whatever is.. Een goed nummer heeft een goed gevoel.
En per definitie is kunst dan weer een werk van een artiest waar gevoelens bij betrokken zijn.

Mensen die muziek maken als vaardigheid zien zouden beter een andere hobby zoeken :frons:

even basic definities synchronizeren:
volgens mijn woordenboek:
vaardigheid: handigheid, bedvrevenheid
kunst: het kunnen, vaardigheid
maar ik perssonelijk zie kunst als een manier om je gevoelens te uiten
voorbeeld:
taal is een vaardigheid, maar dickens is een kuntsenaar
fotografie kunst vorm, fotograferen :vaardigheid
dus het gaat niet om wat je doet maar het gaat om hoe jij het doet!!
dus even samen vatten:
mzuiek= een manier om je gevoelens te kunnen uit laten een kunst vorm dus
muziek MAKEN: vaardigheid, kwestie van hoe handig jij bent met je tools
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top