[Starflam Remix] mijn trackje

Origineel geplaatst door Toon

onderaan de site kun je de vocal en instrumentaal downloaden, effen mixen in Cubase of zo en je hebt het origineel ;)

Handig is anders ;)

Zeker geen slechte track, lekker electronisch. 't Is wel wat ééntonig en de mix klinkt wat te vol naar mijn mening.
 
vet vet vet ...

had misschien wel 1 break in gemogen
maar voor de rest erg lekker

jammer dat we het origineel niet kennen
maar als alleen de vocals origineel zijn is het erg vetjes !!

ik wil dan later ook wel een starflam remix!

:)
 
hmz, de beats zijn gewoon tot 1 loopje geknipt, beetje aangedikt met distortion, vocals eroverheen en klaar.... :erm:
 
Leuk nummer! Dat leadgeluidje lijkt wel een Siel synth.
Er zit wel een stuk in het nummer waar de boel een beetje inzakt. Dan mag er zeg maar wel
even een omslaag plaatsvinden om de aandacht erbij te houden.
 
Origineel geplaatst door Arv
hmz, de beats zijn gewoon tot 1 loopje geknipt, beetje aangedikt met distortion, vocals eroverheen en klaar.... :erm:

Ik maak m'n loops dan toch nog zelf ;) , maar distortion, nee dat gebruik ik niet.
 
Origineel geplaatst door Toon
Ik maak m'n loops dan toch nog zelf ;) , maar distortion, nee dat gebruik ik niet.

Ik kwam misschien wat bot over maar als ik de vocals wegdenk en de beats dan issie nogal leeg.. IMO!
 
Origineel geplaatst door Arv
Ik kwam misschien wat bot over maar als ik de vocals wegdenk en de beats dan issie nogal leeg.. IMO!

Aan opbouw kan zeker nog wel het één en ander gebeuren, das ook meestal mijn slechste kant. Melodietechnisch denk ik dat het allemaal wel redelijk is, enkel een variatie op de baslijn misschien en nog een extra geluidje had misschien wel gemogen.

Maar leeg vind ik het zeker niet, sober misschien, maar das niet altijd slecht hé.
 
Origineel geplaatst door Arv
Ik kwam misschien wat bot over maar als ik de vocals wegdenk en de beats dan issie nogal leeg.. IMO!

misschien nieuwe oren kopen ?

ik hoor toch een hoop geluiden naast de beats en vocals .. :confused:
 
ik denk dat het dan komt door mijn boxjes hier op werk. Subtiele synths enzo komen niet echt lekker over! =(
 
Back
Top