Raindance [Vermona mono lancet]

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Lid sinds
14 september 2008
Berichten
1.792
Locatie
Nijmegen
Onlangs heb ik mijn trouwe an200 en dx200 verkocht, ergens mis ik ze wel, maar heb er ook leuk spul voor in de plaats gehaald om de pijn te verzachten ;)


een vermona mono lancet, blofeld en micromonsta. allemaal al weleens willen proberen! de laatste 2 ben ik nog niet aan toegekomen.


De beste manier om een synth te testen is een track bakken :okdan:
En met deze langdurige droogte is het tijd voor een regendansje
alle synth sounds komen uit de mono lancet, echt een tof bakje! drums ramt de tanzbär er uit


https://soundcloud.com/sunspot/raindance
 
Voor te beginnen vond ik al de geluiden zeer mooi.. ook de structuur en het geheel. Eén ding : je kick klinkt echt heel erg dof hier op mn Sennheisers.. én er mag, in het geheel, een béétje meer variatie in, want het is een redelijk lang nummers.. Alleszins geliked op SC.. Doe zo verder kerel ! Succes :)

Gloomy.
 
ja het idee klinkt heel leuk hoor.
alleen inderdaad een beetje meer variatie.
maar voor de rest vind ik hem prima klinken.
 
Ha Slave, leuk speelgoed, toffe geluidjes kan je uit die vermona halen! Die kick vind ik dan eerlijk gezegd nergens naar klinken. Ik heb ff snel wat YT filmpjes erbij gepakt om die tanzbar te checken, maar daar moet je toch wel wat beters uit kunnen halen toch? Ik weet niet of het nu dofheid is zoals Jan het noemt of dat de klank van de kick zelf niet lekker is (pitch/decay). En idd (ik krijg het ook vaak naar mijn hoofd geslingerd :P) het nummer is te lang, het stuk na de break voegt niet echt iets meer toe.
 
De track pakt me eerlijk gezegd niet zo (meestal doen jouw tracks dat wél). Die kick... wellicht had je een vlaag van verstandsverbijstering, want die vind ook ik niet zo best. De hats vind ik dan weer erg tof.

Wat is ie romig he, die Mono Lancet. Ik heb m ook, écht een tof bakkie! Ter ere van het enigszins kale ding heb ik er gisteren houten zijkantjes voor gemaakt. Naar de houtwinkel in Arnhem gegaan en daar een heel mooi stukje Ovangkol kunnen vinden... Prachtige kleur voor bij een zwarte synth, mooie tekening. Ook wel aardig goed gelukt al zeg ik t zelf!
 

Attachments

  • IMG_0126.jpg
    IMG_0126.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 77
  • IMG_0127.jpg
    IMG_0127.jpg
    51,1 KB · Bekeken: 77
  • IMG_0128.jpg
    IMG_0128.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 78
  • IMG_0129.jpg
    IMG_0129.jpg
    57,1 KB · Bekeken: 76
Ter ere van het enigszins kale ding heb ik er gisteren houten zijkantjes voor gemaakt. Naar de houtwinkel in Arnhem gegaan en daar een heel mooi stukje Ovangkol kunnen vinden... Prachtige kleur voor bij een zwarte synth, mooie tekening. Ook wel aardig goed gelukt al zeg ik t zelf!

Ziet er idd sjiek uit! Ik hou wel van een beetje ambacht. :okdan::halleluja
 
Wauw wat een mooie zijkantjes! Stijlvol

Meende dat de kick wel bij het nummer paste, wat zompigheid bij de regendans :p maar dit keer een misser blijkbaar, eens kijken of ik er een ander kick in kan zetten.

En te lang, daat moet ik echt eens werk van maken, gebeurd me te vaak

Bedank voor de uitgebreide feedback allemaal! :)
 
Back
Top