Gloomy - With A Wandering Eye (Jouw Remix?)

Leuk idee! Al heb ik eigenlijk nog nooit zin gehad een remix te maken.....

Ik heb je pakketje gedownload, het klinkt idd nog wat droog zo zonder fx..
Wel leuk dat je zo inzicht geeft in je manier van produceren.

Ik denk dat ik deze keer oversla, maar ik ben natuurlijk wel benieuwd wat anderen ervan maken! :-)

:W
 
Zoals het er nu uitziet, heb ik al 3 remixen : de originele, die van Dr. Evil en straks/morgen die van ED-Sarin.

Hoe ver staan jullie voor de rest ? Al begonnen aan een opzetje ?

Veel plezier ermee allemaal.. tot hoors,

Gloomy.
 
Moet er nog aan beginnen. Voor mij is het ook meer voor de fun en om er van te leren. Wacht daarom aub niet op mij. Alsie over een jaar klaar is post ik hem wel hier in deze draad.
 
@teep en Robi : als ik'm nu een paar maand uitstel, de release.. en ik upload de stems opnieuw.. geven jullie het dan een kans ? Bij nader inzien is 3 nummers toch wat weinig voor een EP..

Thnx voor de replies guys !!

Gloomy.
 
okido.. geen probleem natuurlijk, versta ik volledig.. Jij ook veel succes met je nieuwe projecten..

Haha, ik kwam net trouwens een EP-tje tegen met 3 tracks.. Zou dat dan toch genoeg zijn ?!

Groetjes kerel,

Gloomy.
 
Hé Gloomster! Ik heb nu wel wat vrije tijd in het vooruitzicht en heb wel zin in een verzetje. Zou je de bestanden nog eens beschikbaar willen maken?
 
Hé Gloomster! Ik heb nu wel wat vrije tijd in het vooruitzicht en heb wel zin in een verzetje. Zou je de bestanden nog eens beschikbaar willen maken?

Hey coole kerel :D

Ik ben 'm aan't uploaden op Dropbox.. binnen een kwartier ofzo post ik de link.
Vind het SUPER van je dat je wil meedoen.. Een Gloomy Remix van niemand anders dan Depressoptimist, keileuk man !! Hij gaat vast stééngoed worden.. Jij bent de vierde.. dus, je zal ook als nr 4 verschijnen op de EP.

Geeft me zoveel goede moed.. thanks pal, I needed that !

:luv:

"Gloomster"
 
Hihi, en heel toevallig doen er enkel SF-members mee.. Op NFF blijkt niemand geïnteresseerd, en op het ImageLine Forum ook niet.. maar't is nog wat vroeg hé, mensen zijn nog aan't genieten van hun vakantie..

Ik ga de stems daarom ook terug linken op deze fora..

Ben echt benieuwd wat het zal worden.. Alleszins weer iets om fier op te zijn.. en gesteund worden door mijn mede-producertjes :)

Cool 8)

Succes allemaal !

Gloomy.
 
Back
Top