Gloomy - With A Wandering Eye (Jouw Remix?)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
Hey luitjes,

Toch maar even een nieuw draadje aanmaken voor deze, want anders wordt het té verwarrend.

Dus Dr Evil van SF gaat dit nummer van me remixen.. Het probleem echter was, dat ik nog niet wist hoe je bepaalde synths naar je masterkanaal kan sturen.. Dat is nodig om STEMS te renderen..

Ik heb een tijdje op YT gezocht en ik heb het antwoord gevonden : ander tabblad.. en manueel een kanaal toevoegen.. Je moet het maar weten.

Jaja :D Dit wil zeggen dat ik nu bijna 40 (!!) stems heb, in plaats van de 18 in het vorig Wandering Eye-draadje.

Dus, mijn vraag is nu : hebben jullie zin om een remixje van Gloomy te proberen ?

Hier is de nieuwe map, met nieuwe originals (beter gemixt), alle stems, artwork-foto's, txt-documenten, enz..

Je kunt 'm tot binnen 6-7 dagen downloaden, anders vervalt de link.. Veel succes allemaal en ik hoop echt dat er een paar van jullie meedoen..

Ik heb wel geen energie meer om om alles een fatsoenlijke naam te geven, dat laat ik effe aan jullie over..

Veel plezier, en ik ben zéér benieuwd !

Hier de link :

https://we.tl/SBxL7eu0hN (persoonlijk gericht aan Dr. Evil, maar dat hoeven jullie zich niet aan te trekken.

Alle stijlen welkom..128 BPM :W

Als er genoeg inzendingen zijn, maak ik er een EP van die gratis te downloaden zal zijn via Bandcamp.. uiteraard ga ik ook een Youtube presentatie van het geheel maken.

Grtz,

Gloomy.

Ah ja, hier nog effe het origineel :



Bedankt alvast.

Gloomy.
 
ik ga ook maar een poging wagen.
ik heb net een nieuwe usb stick.
en twee tracks af dus ruimte zat.
dus ik wil er ook wel een poging op wagen.
hoeveel tijd heb ik gloomy?
 
Hey Ed !

Leuk dat je mee doet man ! Fijn ! :)

Nou, ik wil geen druk op jullie of op mezelf zetten, dus daarom ga ik er geen einddatum opplakken.. Gewoon, als er geen inzendingen meer zijn, of zo.. We zien wel.

Hoeveel Gig is je usb-stick ? Veel plezier ermee !

Succes met de remix, het zal wel een speciaal ED-Sarin remixje worden ;)

Gloomy.
 
ik heb een usb stick van 16 gb gekocht.
ja ik ga mijn best doen.
je zult wel van mij horen hihi.
 
16, is dat wel genoeg ? 't zal wel zeker ;)

Okée, zal ik van je horen.. effe iets in de verf zetten :

Werk er lang genoeg aan, gebruik veel automations, afwisseling, enz.. neem je tijd.

Leuk yo ! Succes ;)

Gloomy.

PS : Je EP luister ik later, ik moét eerst een uurtje of twee slapen..

:Z
 
Heel veel zin om ook eens een probeerseltje te gaan maken..!!

Nu nog tijd :erm:
 
Lijkt mij ook leuk... Ik ga mijn best doen..
De enige voorwaarde is dat de remix 128 bpm is?
 
Hey leuk zeg, "plezant" zeggen ze hier..

Er zijn geen regels, maak je er 188 BPM van is dat ook okée !

Alleen : gebruik NIET de originele stems, probeer er altijd een effect generator op te zetten om die uiteindelijk te automaten.

Ook melodielijnen mogen worden aangepast.. Graag zelfs, de percussie aanpassen.. de effecten een effect opzetten, haha en van die dingen..

Please, lees eerst de txt file in de download map.. daar staat in op welke manier je me kan contacteren.

Doet me écht deugd.. bedankt allemaal ! Ben zeer beniieuwd..

Succes !!

Gloomsel..

:doei:
 
Ben nog bezig met wat anders maar als ik er klaar mee ben ga ik ook een poging wagen. Of het wat wordt is nog maar de vraag maar lijkt me wel leuk!
 
Hey, dit is allemaal leuk om te lezen zeg ! Zoveel interesse ! Ik heb daarnet ook een oproep geplaatst op't officiële Image-Line forum (FL-studio).. ik denk wel dat er genoeg inzendingen zullen zijn op een EP'tje te releasen.

Als de download-link verlopen is op Wetransfer, dan upload ik alles wel opnieuw en zal ik een nieuwe link doorgeven.

Alles op zijn tijd. Het is zomer, geniet daar ook maar van :)

Veel succes aan alle deelnemers en een fijne avond.

Bedankt luitjes

xxx

Gloomsel.
 
Voor mij persoonlijk gaat het even lastig worden om een remix te gaan maken en afleveren.
Heb momenteel ook erg veel andere dingen aan mijn hoofd.
Toch wil ik mij hier wel voor open blijven stellen.
Nogmaals; kan echter niet beloven of ik iets kan gaan betekenen hierin.
 
Hey Robi, als je wil verleng ik de download-link een paar weken.. of heb je'm al op PC staan ? Je zult er vast wel je eigen, unieke twist aan geven.. Wie niet waagt, niet wint..

Je ziet maar hé.. prioriteiten stellen idd.. geen haast voor de Remix EP.

Groetjes,

Gloomy.
 
Back
Top