Hardtrance trekkie voor de lekkere Track!

Origineel geplaatst door Almeros
Hmm jah okay als het gaat kraken moet dat wel. Ik vraag me alleen altijd af hoe men uberhaupt de andere nummers wel op dit volume kan krijgen... snap er echt HELEMAAL geen jotum van... Is dat alleen mogelijk met een TC Finilizer ofzo?


Surf even naar www.digitalfishphones.com en probeer de Endorphin plugin eens uit. Dit is echt een hele mooie dualband (dus bas en high afzonderlijk) mastering compressor met nog wat saturation gebeuren ook. En hij is gratis!

Dus mix je eindmix gewoon zodat hij net niet gaat clippen, en gooi dan deze compressor eroverheen en je hebt gegarandeerd een stevig geluid. (maar doe het ook weer niet té. Harder is niet altijd beter en zeker met compressie raak je natuurlijk dynamiek kwijt).
 
Fuse had toch aangeboden tracks gratis te masteren? Misschien moet je dit es naar hem opsturen.
 
Ehm..... het enige wat ik zou kunnen doen hier is wat EQ en Waves Limiting pluggo gebruiken hoor. De mix is al zo af dat al het andere geen zin meer heeft. Of je moet de mix zelf aanpakken.
 
Ik had hem al bij jou thuis in je studio gehoord, maar ik vind het echt je beste nummer tot nu toe!
Ik vind hem wel enigszins schel ten opzichte van andere trance nummers, maar ff de equalizer van WinAMP aangepast en het klonk perfect! :)
 
Back
Top