anoniempje's industrial tracks (hardcore)

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Oké ook maar een eigen topic voor mijn uitlaatklep.

Hardcore industrial.
 
Nee die moet ik hier nog gaan posten, ik wou het een en ander posten maar alles is in WAV, ik moet eerst nog naar MP3 coderen maarja tijd!!
 
Gewoon door soundcloud laten doen joh :P
 
Op een Atari duurt dat idd 2 jaar...:D

Op een pc 10 maanden en 17 dagen :D

Het wordt nu toch wel eens tijd om dit topic leven in te blazen en tracks te posten.

Een tijd geleden (2016/2017) was ik de VA synths zat en ben ik andere synths gaan sparen en gebruiken zoals de: korg m1, roland jd800, korg wavestation, Yamaha sy22 en de ds evolver. Deze track is nog van voor dat ik sonarworks gebruikte, het laag is nogal aanwezig.
 

Attachments

  • Raw Enihcam - pay the price.mp3
    9,7 MB · Bekeken: 55
Laatst gewijzigd:
Knap gedaan man, ferm gebruik van de Glitch gemaakt, screaches zijn meesterlijk. Heb er met plezier naar geluisterd.. 2 opmerkingen : de filmquotes mochten wat luider want je verstaat ze niet + ik zou er een mooier eind aan breien, want nu stopt ie té plots..ik had een lekkere duistere outro in gedachten. Al bij al zeer goed gedaan ! Probz ! Gloomy.
 
Ja je hebt helemaal gelijk, ik versta ze ook niet heel goed maar ik kan er nu weinig aan doen. Ik heb de wav omgezet naar mp3 en heb nu niet de beschikking over de studio om alles opnieuw te doen. Deze track is ergens van 2015/2016 en ik was dit topic begonnen om dat ik dacht dat het wel leuk was om wat tracks te posten want anders zitten ze toch maar niks te doen op de HD. Hij stopt ook heel plots inderdaad ik denk dat ik laks was en er klaar mee was :D

Glitz gebruikte ik toen nog niet, dat heb ik allemaal gedaan met uren lang editten met volume controls tot in de mini seconden in ableton :D

Screaches en de stotter lead komen van de dave smith evolver met ook weer flink ableton edits, de rest zijn jaren 80 synths (roland jd800, korg m1, korg wavestation, Yamaha sy22)

Dit was toen een van de eerste tracks na mijn overstap van analoog mixen op een soundcraft ghost naar digitaal mixen in de box, ging een wereld voor mij open. Ik hoefde geen fx meer te delen en te recorden voor ik het voor een ander kanaal kon gebruiken waar het door laksheid toch niet van kwam.

Dankjewel voor je leuke reactie!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top