Plaats hiier een remix of Bootleg project

Netjes Niel !!!!


Ik probeer nu ook een beetje te mixen
heb nu van alles door elkaar gemaakt wat ik vroeger leuk vond


Dit werk doe ik normaal nooit dit is een van mijn eerste mini mix dus verwacht niet te veel
het is wel meer style uit 2000 dus is niet echt keiharde hardcore haha
is op Fruity loops gemaakt


https://soundcloud.com/the-earfucker/the-millennium-hardcore-bootleg-mini-mix

Niet echt keiharde hardcore ? Wat dan wel ? Ik heb moeten skippen man, heb weer veel koffie uit en deze muziek is niet goed voor't hart :koffie:
 
Je kicks waren weer zo vet man. Jij werkt ook in FL-studio hé ? Geen zin om een échte hardcore beat voor mij te maken ? Je naam wordt vermeld. :)
 
Je kicks waren weer zo vet man. Jij werkt ook in FL-studio hé ? Geen zin om een échte hardcore beat voor mij te maken ? Je naam wordt vermeld. :)


Thanks gloomer :luv:


Jawel kan wel we kunnen samen wel een AKA of collab track maken
Heb ik wel vaker gedaan


wat bedoel je precies met beat ?
en waar zat je ongeveer aan te denken uptempo of meer mainstream


Ik gebruik Fruity loops 12 Het moet wel de zelfde versie zijn anders wil het niet
 
Thanks gloomer :luv:


Jawel kan wel we kunnen samen wel een AKA of collab track maken
Heb ik wel vaker gedaan


wat bedoel je precies met beat ?
en waar zat je ongeveer aan te denken uptempo of meer mainstream


Ik gebruik Fruity loops 12 Het moet wel de zelfde versie zijn anders wil het niet

Met beat bedoel ik het hele percussie gedeelde, met kick en snares enzo inbegrepen.. Maar zonder bvb screetches. Voor mij mag het uptempo zijn of mainstream, maakt niet uit.

Ik gebruik FL12.5, moét lukken die te openen, maar stuur me ajb geen cracks of plugins die ik niet bezit.

Ik kijk ernaar uit ;)
 
Met beat bedoel ik het hele percussie gedeelde, met kick en snares enzo inbegrepen.. Maar zonder bvb screetches. Voor mij mag het uptempo zijn of mainstream, maakt niet uit.

Ik gebruik FL12.5, moét lukken die te openen, maar stuur me ajb geen cracks of plugins die ik niet bezit.

Ik kijk ernaar uit ;)


Oke gewoon een kick loop enz enz?
jawel ik fix wel iets moois ik ga wel een kick op sytrus vst maken
 
ja, hier kan ik wel wat mee, ik vind het goed, al vond ik dat die laatste kick (die zware) wat meer "oomph" kon gebruiken, maar zo is ie ook al prima hoor.. 4 uur, dat is niet min. Enne, welke artiestennaam mag ik erbij zetten ? Thanks man ! :)
 
ja, hier kan ik wel wat mee, ik vind het goed, al vond ik dat die laatste kick (die zware) wat meer "oomph" kon gebruiken, maar zo is ie ook al prima hoor.. 4 uur, dat is niet min. Enne, welke artiestennaam mag ik erbij zetten ? Thanks man ! :)


Oke thanks


zet maar de The Earfucker als naam dat is de enige die ik gebruik op dit moment
Kan je mij ff een PB sturen van je email dan stuur ik hem wel als zip naar je toe
 
Ik doe eigenlijk nooit remixes/remakes. Erg lang geleden (2001 of zo?) wel eens deze gemaakt, een remix/mashup van verschillende tracks op Dead Can Dance's "Into the Labyrinth" album.

Mvg.

CoolRunning
 

Attachments

  • dcdagain.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 48
Ik doe eigenlijk nooit remixes/remakes. Erg lang geleden (2001 of zo?) wel eens deze gemaakt, een remix/mashup van verschillende tracks op Dead Can Dance's "Into the Labyrinth" album.

Mvg.

CoolRunning

mooi hoor, heb er echt van genoten !! ;)
 
https://soundcloud.com/brabants-boefje/the-earfucker-de-appel-ragger-boefje-edit
Blijkbaar hebber ze er wel lol in dit te horen haha
Een uptempo versie waar ik helemaal niks van wist
Zag hem zo voorbij komen in een versnelde versie

nu heb ik hem toch wel genoeg gehoord zunne :frons:
 
Back
Top