Plaats hiier een remix of Bootleg project

wow, mooi hoor, je kunt er wat van.. Bracht me terug naar die wonderbaarlijke jaren 90 ! Well done, ik zou het niet kunnen ;)

thanks!

Hier nog een remix, deze heb ik gemaakt als leer experiment toen ik net mijn eerste push kreeg, ik wilde kijken hoever je kon komen met alleen een push, zonder gebruik te maken van de muis en de computer, dat bleek best ver te zijn. (overigens gaat de ableton push 2 stukken verder kwa mogelijkheden dan de eerste push, maar goed dat valt buiten deze thread).

In dit geval is het ook weer een trance classics remix van een track uit de jaren 90 genaamd: Alphabet Blue - Cybertrance.

Deze is later in meer uitgewerkte vorm ook opgenomen in de classics live set.

 
thanks!

Hier nog een remix, deze heb ik gemaakt als leer experiment toen ik net mijn eerste push kreeg, ik wilde kijken hoever je kon komen met alleen een push, zonder gebruik te maken van de muis en de computer, dat bleek best ver te zijn. (overigens gaat de ableton push 2 stukken verder kwa mogelijkheden dan de eerste push, maar goed dat valt buiten deze thread).

In dit geval is het ook weer een trance classics remix van een track uit de jaren 90 genaamd: Alphabet Blue - Cybertrance.

Deze is later in meer uitgewerkte vorm ook opgenomen in de classics live set.

Ableton Live Push Alphabet Blue - Cybertrance remix experiment - YouTube

Wat een tijden !! Je hebt dat goed gedaan man Quifster.. ;)
 
Wat een tijden !! Je hebt dat goed gedaan man Quifster.. ;)

ja, die classics waren echt goed bizar goed toen. Ik heb veel meer van die tracks in de liveset uitgewerkt, maar die heb ik nooit opgenomen voor online, die zitten puur in de live set. In die liveset heb ik allerlei tracks opnieuw ingespeeld toen, bijvoorbeeld tracks als:
Symetry - Brainchild
No Fate - Zyon
Alienated - Earth Nation
Universal Nation - Push
My Name Is Barbarella - Sven Vath
It feels so Good - Genlog
Stellar Surpreme - Cosmic Baby

Al die tracks zitten er wel op de 1 of andere manier (meestal mashup) in verwerkt.

Tegenwoordig doe ik meer de wat meer van deze tijd remixen op de push, bijvoorbeeld Shape of you van Ed Sheeran, dan haal ik de accappella van youtube en de rest wordt er omheen bedacht op 130 bpm, maar dat is meer puur voor de fun, niet voor live of zo.
 
te vroeg in de nacht om zulke een herrie te draaien, mijn vriendin schrikt wakker.. :koffie:


Haha niet best
Sorry gloomer
Geef mij maar de schuld hoor

Dus nu een week straf ?
dus geen uptempo hardccre in bed meer deze woensdag?
nu de hele week kont op kont
Dus geen lepeltje lepeltje meer deze week??

Ik ging toen altijd uit protest muziek maken op de PC in mijn muziek hok
Maarja toen ging ze naar de meterkast klik weg stroom er af
Maar dat was eenmalig hoor haha had er een UPS bachup accu tussen gezet
Toen kwam er hardcore oorlog dat werkt dus ook niet haha
Nee gekheid gloomer


Hij is nu klaar het is niet echt een bootleg meer maarja


https://soundcloud.com/the-earfucker/alarma
 
Die bliepjes zijn tof, maar de vocalen "Alarma" worden een beetje veel gebruikt.. Ook zou ik het hoofdthema wat afwisselen, want nu klinkt ie redelijk repetitief. Succes ermee ! :)
 




Netjes Niel !!!!


Ik probeer nu ook een beetje te mixen
heb nu van alles door elkaar gemaakt wat ik vroeger leuk vond


Dit werk doe ik normaal nooit dit is een van mijn eerste mini mix dus verwacht niet te veel
het is wel meer style uit 2000 dus is niet echt keiharde hardcore haha
is op Fruity loops gemaakt


 
Laatst gewijzigd:
Back
Top