[2016] Eerste track met enkel hardware (Techno)

funzel

Gebruiker'
Lid sinds
10 februari 2008
Berichten
218
Locatie
Maastricht
Sinds korte tijd veel hardware aangeschaft en Ableton wordt enkel nog gebruikt voor midi sequencing. Alles is gemixed op mijn Mackie VLZ SR24-4. Opmerkelijk is het feit dat het proces van creatie tot eindproduct flink versneld is. Dit komt waarschijnlijk door de beperkingen van het aantal effecten en geluidsbronnen. Tevens introduceer ik mijn DIY MFOS experimenter board. Een modulaire bak met ongetunede oscillatoren, 2VCA, 2LFO, 2AR, 2attenuators, 3signalmixers en 3audiomixers. Deze loopt sync aan de hand van een Korg SQ-1 die twee sporen aan CV en gates uitstuurt.


https://soundcloud.com/funzyoung/funz-young-0103

Geniet ervan, feedback wordt altijd op prijs gesteld.
 
Hey funzel,

De mix klinkt zeker niet slecht maar de geluiden spreken met niet echt aan. Das natuurlijk persoonlijk.
Het geluid vanaf het begin doet me teveel denken aan een gitaar:).
De geluiden vanaf 5:30 spreken me meer aan; ik zou daar nog eens wat met verder bouwen. Als je de track naar zijn einde laat lopen vind ik nu net dat dit stuk zich perfect leent tot een serieuze climax!
 
dat doordrammen is er teveel aan, dit nummer vraagt ook om rustpauzes.. Voor de rest heb ik hem helemaal kunnen uitluisteren en bij momenten vond ik hem zelfs heel goed. Fijn gespeeld met je hardware ! ;)
 
Back
Top