Child of arT - Song in A minor

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
Muziek in een 3/4 maat zonder drums...

https://soundcloud.com/child-of-art/song-in-a-minor

Enjoy!
 
Last edited by a moderator:
Enjoyed.

Song in A minor?

Neehoor, er zitten ook majeur akkoorden in! :-)
 
Allereerst bedankt om mijn promomix gereviewed te hebben.. deed deugd te lezen.

Jouw muziekstuk.. Lekker chill, luistert lekker weg.. ik word hier hier heel rustig van.

Cool plaatje, heb je geliked en toegevoegd op SC. :okdan:
 
Enjoyed.

Song in A minor?

Neehoor, er zitten ook majeur akkoorden in! :-)

Ik bedoel de toonsoort A mineur, dus alleen de witte toetsen!

Allereerst bedankt om mijn promomix gereviewed te hebben.. deed deugd te lezen.

Jouw muziekstuk.. Lekker chill, luistert lekker weg.. ik word hier hier heel rustig van.

Cool plaatje, heb je geliked en toegevoegd op SC. :okdan:

Thanx!
 
Waarom heeft niemand kritiek of opmerkingen... Feedback zou me echt helpen voor wanneer ik weer een track in deze stijl ga maken.
 
Wees blij dat 't meevalt met de kritiek! :-P

Misschien zou ik kunnen opmerken dat het wel een beetje veel van het zelfde is?
Dit kan hypnotiserend werken maar ook tot verveling leiden....

Het zou kunnen dat het interessanter wordt wanneer je gedurende een nummer meer opbouwt?

Maar je kan het ook doen zoals het nu is. Het is jouw creatie.. :-)
 
Wees blij dat 't meevalt met de kritiek! :-P

Daar heb je gelijk in! Maar het kan ook positief zijn natuurlijk. Ik weet niet zo goed wat ik met deze stijl aanmoet in de toekomst. Ik kan wel weer zo'n nummertje produceren maar dan wordt het écht veel van hetzelfde.
 
Waarom heeft niemand kritiek of opmerkingen... Feedback zou me echt helpen voor wanneer ik weer een track in deze stijl ga maken.

Ik kan niet voor anderen spreken, maar mij spreekt de track niet aan. Er ziet voor mij niets in dat blijft hangen. Ik heb tracks van je gehoord die me veel en veel meer deden.
 
Ik vind het een beetje te simpel om echt interessant te zijn. Een beetje afgezaagde akkoordprogressie met een statische sound. Later een wat willekeurig melodietje. Afwisseling die vooral bestaat uit het aan- en uitzetten van partijen. Meer opbouw en dynamiek zouden de track niet misstaan.
 
Ik had helemaal geen reacties meer verwacht...

Ik kan niet voor anderen spreken, maar mij spreekt de track niet aan. Er ziet voor mij niets in dat blijft hangen. Ik heb tracks van je gehoord die me veel en veel meer deden.

Er zullen in de toekomst wel weer tracks komen die je wel wat doen.

Ik vind het een beetje te simpel om echt interessant te zijn. Een beetje afgezaagde akkoordprogressie met een statische sound. Later een wat willekeurig melodietje. Afwisseling die vooral bestaat uit het aan- en uitzetten van partijen. Meer opbouw en dynamiek zouden de track niet misstaan.

En ik neem al je kritiek mee voor toekomstige tracks!
 
Back
Top