je dagelijkse portie acid en ander knoppen gedraai

Allebei wel leuk. De eerste meer vintage Bonzai Records en de tweede wat houseriger.
 
Epic boeit me wel! Komt goed op gang, leuke basslijn enzo.
Ik zou het arrangement wat anders doen naarmate het nummer vordert maar das natuurlijk persoonlijke smaak. Er zit zeker potentieel in.

Het tweede nummer doet me minder.
 
:)Dank allemaal voor jullie reacties.
Grappig om te zien dat de meeste van jullie de eerste (Epic) het meeste aanspreekt, terwijl ik daar zelf het meeste over twijfelde. Nu ga ik weer meer twijfelen over de tweede (Dark Alleys).
:stupid
 
Denk wel dat als je acid maakt en Bonzai records je niets zegt er toch nog veel informatie binen te halen is hoor...
Kwa acid sound doen beide tracks mij niet zoveel....kwa sound is hte me net te scherp/digitaal. KAn je van houden hoor.

 
Denk wel dat als je acid maakt en Bonzai records je niets zegt er toch nog veel informatie binen te halen is hoor...
Kwa acid sound doen beide tracks mij niet zoveel....kwa sound is hte me net te scherp/digitaal. KAn je van houden hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=PspZrgNLg14
Hey BRZ, bedankt voor je reactie.
Kan inderdaad zijn dat het wat 'digitaal' klinkt, ik neem altijd op met een selectie van analoge, digitale synths en dan mix ik het af (zo goed als dat gaat met mijn ervaring) in Ableton. Heb helaas geen ruimte om een analoge mengtafel hier neer te zetten...
 
Ik heb alleen Epic beluisterd. Ja, die raakt me wel. Twee puntjes van aandacht wat mij betreft:

- Kick en snare/clap zijn mij te rommelig. Ik denk dat een strakke kick en slap hier beter zouden passen.
- Na 4 minuten is de koek wel op. Alles wat erna komt is voor mij teveel. Het stuk ervoor vind ik wel erg goed.
 
Back
Top