[CHillout/Downtempo]Dastroids-Forest

Dastroids

Ingeburgerd
Lid sinds
17 november 2014
Berichten
77
Locatie
den haag
https://soundcloud.com/dastroids/dastroids-forest

Nieuwe track klaar , Feedback is welkom:doei:
 
Beetje Tangerine Dreamy.. Ik hou van de akoestiek achter dat gitaargeluid. Ik vind alleen de drums een beetje saai en voorspelbaar.
 
Best mooi,
maar ik vind de eerste helft net iets saai.

Misschien een idee om de eerste helft in te korten en het tweede deel te verlengen?
 
Ja mooi!! Snare mag van mij zwemmen in de reverb. Die gitaar vraagt daar een beetje om. Nu hangt de snare er voor mijn gevoel ietsje bij. Of kies er eentje met een langere decay, kan ook. Pianootje op rechts kan wat harder en mag wat meer hoog hebben en ook reverb.

Strings vind ik prachtig. Waar komen die uit? En dan bedoel ik die "solo" strings. Koortje is ook mooi zeg.

Eigenlijk vind ik hem te kort. Je kunt op 3:12 het hele rondje met beats nog eens laten terugkomen, ingeleid door zo'n lekker trage fill en dan los gaan (voor zover dat kan binnen dit genre natuurlijk :)). Maar alles nog eens laten terugkomen, gitaar arpjes, piano, strings, koortje. Ik zat er net lekker in toen hij was afgelopen namelijk.

En, en ik mis iets van een solootje, hoog fluitachtig dingetje denk ik. Kunnen gewoon wat lang gerekte noten zijn, hoeft niet ingewikkeld. Beetje zoals die strings, maar dan wat prominenter.

Ik sluit me deels overigens ook wel aan bij Stupide.

Maar toch ook gewoon een prima, degelijke en mooie track. :okdan:
 
Beetje Tangerine Dreamy.. Ik hou van de akoestiek achter dat gitaargeluid. Ik vind alleen de drums een beetje saai en voorspelbaar.
Thanks voor het luisteren ,About the drums ja heb i expres zo gedaan ,Maar misschien dat ik er nog een tussen klap bij gooi hier en daar met de snare

Best mooi,
maar ik vind de eerste helft net iets saai.

Misschien een idee om de eerste helft in te korten en het tweede deel te verlengen?

Ik denk dat ik hem nog wat langer ga maken komt goed thanks voor het luisteren

Niet verkeerd, qua sound heb je wel erg op veilig gespeeld. Iets gewaagdere keuzes hadden het wat minder voorspelbaar kunnen maken.
hey ik heb het express op veilig gespeeld , omdat ik een keer een safe track wilde bouwen 8)
die aanslaat bij de com mens.

Ja mooi!! Snare mag van mij zwemmen in de reverb. Die gitaar vraagt daar een beetje om. Nu hangt de snare er voor mijn gevoel ietsje bij. Of kies er eentje met een langere decay, kan ook. Pianootje op rechts kan wat harder en mag wat meer hoog hebben en ook reverb.

Strings vind ik prachtig. Waar komen die uit? En dan bedoel ik die "solo" strings. Koortje is ook mooi zeg.

Eigenlijk vind ik hem te kort. Je kunt op 3:12 het hele rondje met beats nog eens laten terugkomen, ingeleid door zo'n lekker trage fill en dan los gaan (voor zover dat kan binnen dit genre natuurlijk :)). Maar alles nog eens laten terugkomen, gitaar arpjes, piano, strings, koortje. Ik zat er net lekker in toen hij was afgelopen namelijk.

En, en ik mis iets van een solootje, hoog fluitachtig dingetje denk ik. Kunnen gewoon wat lang gerekte noten zijn, hoeft niet ingewikkeld. Beetje zoals die strings, maar dan wat prominenter.

Ik sluit me deels overigens ook wel aan bij Stupide.

Maar toch ook gewoon een prima, degelijke en mooie track. :okdan:
Duiidelijke taal , Die string is een viool uit eastwest quantum leap gypsy
Ik neem je advies mee voor deze productie en ga er nog wat aan sleutelen
thanks m8:okdan: mischien voor de solo een irish fluitje ofzow
 
Back
Top