Depressions 8 (sadly depressions.)

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
Depressions 8 (sadly depressions.)
(sadly depressions.)als zwart niet donker genoeg is.
https://soundcloud.com/ed-sarin/depressions-8-sadly-depressions
 
zijn deze sounds uit de Korg Legacy collectie P6 .. lijkt wel op een polysix ..maar had je ze niet allemaal in 1 draad kunnen douwen.. :)
 
nee nee en nog eens nee. ik heb hier nog geen synteheiser staan laat staan hoe ik weet hoe zo ding werkt.
nee ik gebruik vengeance samples en massive,vanguard ect.
 
ik word er helemaal depressief van man, en slaperig.. Hij is wel heel erg repetitief, maar de geluiden die je gebruikt zijn wel oké. Succes met je reeks ;)
 
bedankt gloomer ik wilde ook een heel eentonig track maken. waarbij het steeds herhalen is. en er komt af en toe eens een geluidje bij.
 
Hmmm...

Dit lijkt een EDM track van 130 bpm op een tempo van 40 of zo gezet. Opzich best interessant!
Op die manier klinken er alle tracks (van de wereld) "depressief". Als ik een loop van 130 op 40 bpm zet krijg ik: 1) vervorming en 2) verlies v.d. harmonics.

Ik weet hoe het voelt als je muziek maakt uit verveling en makkelijk en snel resultaat uit deze wilt halen zonder enige moeite voor te doen. Maar als je het zelf deze stukken hebt bedacht en plezier ervaart, dan is het oké toch?
 
Back
Top