GLIMMENDE DISCO BALLEN

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Niet afgemixt en meer als een geinig tussendoortje (incl glimmende disco ballen en langbenige rollerskate meisjes) :engel:

https://soundcloud.com/warehousegrooves/glimmende-disco-ballen-shiny-disco-balls
 
De discoballen mis ik toch! Lekker duister, maar wat mij betreft mag je meer durven om de sound een beetje meer overdreven laten klinken.

Maar misschien is het zo omdat het geheel wat zacht klinkt en er nog geen "thuis mastering" in zit :)

Als je nog meer van deze tussendoortjes hebt plaats ze gerust!
 
Is ook geen Disco Pablo :) Daar waag ik mij niet aan aangezien er mensen zijn die dit veeeeeeeeel beter kunnen dan ik dat ooit zou kunnen.
Wou gewoon even een keer iets anders doen en dus niet al te veel afmix/mastering ;) in gedaan :D
 
Sorry Daniël, ik heb betere tracks van je gehoord. Voor mij begint het na ruim 3 minuten pas interessant te worden en dat ik voor mij te lang. En zoals Paabs al zei klinkt hij wat aan de zachte kant. Ik zou echt nog even de moeite nemen om hem af te ronden.
 
Ja het heeft nog een beetje last van het brabantse nachtprobleem....
De discoballen kan ik niet zo plaatsen inderdaad, evenals de langbenen.
Meer lazerlamp met kauwgomkaken :D
Vanaf 5min ongeveer istie wel lekker (s)ranzig
 
Ok, speciaal voor Trag en Pad zal ik (als het hier eens wat koeler gaat worden aangezien het hier stervens heet is) een speciale wat beter gemixte oude school techno dip funky tech, flip flop glitterbal (zegt ze zelf) frutsel dingest in elkaar zomer jassen... zie de temperatuur alleen nog even niet onder de 33 graden komen voorlopig :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :mexico:
 
Ik leg de link ergens vanaf 3:09 "Shiny discoballs" toch? (al fluistert die dame er wel bij alsof het, het geheim is dat je deelt met Sandeman :D)

Vind als het lekker knalt (zoals hier) het 'minimal' gebeuren dan toch lekkerder :) m.a.w.. Lekkere track :mega:

001626126.jpg

:mega:
 


Goed jaar ook :)

Dank je Zakmes :) Toch (en daar ben ik het wel mee eens met de eerste posters) kan er hier en daar nog wat werk in zitten (nu liever een pot ijs openbreek)

Het was ook een stukje muzak in de stijl van Harry ''Choo Choo'' Romero en de oude Stanny Franssen (van wat ik mij daarvan herinner) back in the days met een wat oude school stab enz, beetje wellicht te contra op dat wat ik normaliter doe.

Het geheim dat ik deel met de rollerskatende disco-girl meisjes (dat dan weer wel) :)

Zal iig het een en ander moeten boosten en wat bewerkingen doen
 
Back
Top