[techno]Ruben Swart - Private club

Dimane

Stamgast
Lid sinds
16 februari 2010
Berichten
156
Locatie
Tilburg
Net voor het weekend een nieuwe track afgemaakt! even het volume opengooien en dan ben ik benieuwd wat jullie er van vinden :) ik zit bij techno nogsteeds te klooien met de kick en de subbass om die mooi op elkaar af te stemmen. misschien iemand tips?

De track is gemaakt in ableton 9 en voor de synth heb ik massive gebruikt.

https://soundcloud.com/rubenswart/ruben-swart-private-club
 
ik vind je kick en subbass prima zo, ik vond het een hele vette plaat.. Jammer dat niemand luistert. Wel nog een mooi eind aanbreien.. Good luck man !!
 
Ik heb geen verstand van techno, maar ik vind het wel oké klinken. De kleine percussiedingetjes zijn tof. De kick zou ik wat minder als een droge tok willen horen, maar dat zal wel meer smaak zijn.
 
Dikke track. Laag zit wat mij betreft wel snor hoor. (maar ik luister nu over headphones dus wat lastig met zekerheid te zeggen)

Zou zelf na de grote break mischien wat kleine extra percussieve elementjes toevoegen voor extra lift, maar da's persoonlijk uiteraard. En wellicht overbodig ook. ;)

(de andere tracks op je SC pagina zijn trouwens ook behoorlijk dik. Complimenten!)
 
Wow hee! Je bent goed bezig gast! Wat Dadaman zegt; je andere tracks zijn ook dik, behoorlijke stijgende lijn in je werk. Je sub kick verhouding klinkt op m'n gare kantoorboxen best goed overigens.
 
Thnx voor alle reacties ik zal is even gaan luisteren naar het eind van de track!
 
Back
Top