Mislukte zomerhit... :-)

Zucht (....) Ik vind het inmiddels ook een vreeeselijk zeikmuziekje.... :-S

:walker:
 
Ach zulk slap commentaar van iemand wiens tracks amper door 60 mensen beluisterd zijn zal ik niet van wakker liggen.

Verder dig ik jouw track wel Scep.....weet nog dat ik een van je eerste tracks hier erg leuk vond. Deze is zeker op het eind fijn.
 
Hallo.. je post hier toch je muziek om een mening uit te lokken. Dan geef ik die eerlijk en dan is het weer niet goed.

Zolang jij zelf maar je eigen tracks leuk vind.. wat anderen er van vinden maakt geen hol uit :maffia:
 
Bericht door een moderator:
@Fatclap: er is een verschil tussen opbouwend kritiek leveren en iemand met een paar woorden neersabelen. Dat laatste kan iedereen, maar is hier niet gewenst omdat veel mensen die manier namelijk als een persoonlijke aanval ervaren (en ik kan ze geen ongelijk geven). Verras jezelf en Scep en probeer inhoudelijk op de track te reageren als je het de moeite vindt.
 
Ik ken de maker in kwestie persoonlijk niet dus mijn opmerking was puur om de muziek. Ik kan er inhoudelijk verder weinig zinnigs over zeggen simpelweg omdat de muziek in kwestie mij niet aanspreekt. Maar dat het 'niets' is had ik wel door. Dan mag ik dat toch wel melden.. misschien had de maker dat niet door en dacht hij ondanks dat het een mislukte zomerhit was misschien nog enige andere waarde zou hebben. Zeer opbouwend van mij lijkt mij.

Mocht de maker het er niet mee eens zijn krijgt het dankzij mijn opmerking nu wel veel extra aandacht dus ik snap de ophef niet ;-)

Maar ik neem het bericht van de Moderator wel ter harte en zal voortaan wel voorzichtiger zijn met mijn opmerkingen.
 
Laat je niet door mijn opmerkingen weerhouden door te gaan met muziek maken scepticist.
Er komen heel veel nummers voorbij op synthforum waar ik geen kant mee op kan maar meestal houd ik mijn mond.
Misschien komt het door je naam dat het de Sceptisist in mij los maakt ;)

Als je overigens wraak wilt nemen, hier mijn laatste track. Brand maar los!
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=186938
 
Laatst gewijzigd:
Te pruimen,geef ik niet af op wat iedereen maakt,als m'n maar muziek maakt toch?Hou je van de straat zeggen ze.Ik toch.
Maar je zet dit nummer op een forum en je vraagt een mening toch?
Wel niet twaalf in een dozijn,maar 5 miljoen.Dat klinkt toch gewoon naar loopjes van duizenden in een dozijn?Wat wil je dan dat ik zeg?Klinkt als iedereen,gemakkelijk.
Go deep kerel en maak iets apart ipv loopjes dat we al honderd duizend keren gehoord hebben.
Je hebt daarvoor niet veel soft-hardware voor nodig.
 
Back
Top