[Aural entrainment] Von Naphoven - Entrainment

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.880
Locatie
Den Bosch
129f6093727b3e6f8960b4c5367f68b3.jpg

Entrainment
 
Je bent lekker productief de laatste tijd :). Voor dit moment (zondag 12:20 uur) sla ik de track even over, maar wanneer de duisternis invalt, pak ik hem op, de volle 27 minuten en 37 seconden.
 
Waarschijnlijk een player die over de emmer gaat, hij duurt maar iets over 5 minuten ;)
 
05:24

Mooie geluiden, maar mist voor mij wat richting
misschien wat varieren in volume met die subkicks?
Of op een andere manier wat meer nadruk op het komen en gaan van de dreiging.
 
Het doel is juist om het dodelijk saai / slaapverwekkend* te maken, maar ik ben inderdaad in nieuwere versies wel op zoek naar net wat meer variaties.

* Het idee van 'entrainment' is om dmv geluid de hersengolven tot diepe ontspanning te verleiden, iets dat wordt toegepast in o.a. geluidstherapie en meditatie. Of het ook werkt is natuurlijk een tweede - klinkt een beetje Jomanda-erig - maar leuk om mee te experimenteren ;)
 
Waarschijnlijk een player die over de emmer gaat, hij duurt maar iets over 5 minuten ;)

?? Dan is het in elk geval een heel creatieve player als hij zelf de resterende 22 minuten vol maakt :).

Inhoudelijk, mooie sounds, maar ook op een ander tijdstip heb ik net te weinig geduld voor de volle rit.
 
OK, de originele post was de eerste opzet, dit is dan uiteindelijk de gearrangeerde versie geworden -Entrainment

Nog steeds wel ruimte voor verbetering (vooral in de mix), maar ik ben er voorlopig wel weer even klaar mee. Eerst maar even wat snerpende techno om weer een beetje energie te krijgen na al dat lome gedoe :D
 
Back
Top