LO-FI acoustic beats

Bedankt, Nee niet echt lo-fi met bitreductie en stuff. Maar gitaar recordings geeft het muziek maken voor mij wel een wat rauwe kant. Het is een moeilijker te maskeren sound. Tis meer een nieuwe richting die ik op wil met al mijn analog drums/synths en stuff. Maar ik ga kijken of ik hem nog meer LO-FI kan krijgen.....Misschien dat ik wat van de beat maar eens door mijn biscuit ga routen :PP
 
klinkt lekker.. wie is de zanger, ben jij dat?

Wat nog tof zou zijn is als er zo'n soort arp gitaar riedeltjes bovenop de melodie gespeeld word zoals Johnny Marr doet.. Dat maakt het nog wat levendiger en sprankelender..

Maar mooi gemaakt hoor..
 
Thanks, ja dat ben ik. Het is een nummer dat ik op de gitaar heb geschreven. Vervolgens via paar strymon pedels opgenomen en vervolgens een beat onder gelegd. Ik ben van plan wat meer dit soort tracks te maken. Maar ben nog beetje opzoek naar een juiste template.

Dat apr gitaar riedeltje heb ik geprobeerd te simuleren met de Make Noise Mysteron. Dus modular synth.

Maar je bedoelt dus nog een extra gitaar laag er overheen. Ik zal eens kijken. Tokkelen kan ik ook wel een beetje.
 
Ja je doet het al een beetje vanaf 03:35

die gitaarriedeltjes hoor je bv ook terug in bijvoorbeeld deze dikke track:
 
Ik vind het erg mooi gedaan en gespeeld maar zou een akoestische drum niet mooier zijn? Voor mijn gevoel horen hier echte drums onder.
 
Back
Top