Alterkraft / Verdwaald in het moment / feedback welkom

Alterkraft

Stamgast
Lid sinds
16 juli 2014
Berichten
110
Locatie
Antwerpen
Gegroet,

Ben al een tijdje bezig aan deze nieuwe track. Ethnische Kontakt bank gebruikt voor wat extra Turkish delight op de plaat te smeren.

Nu na de de opbouw ben ik compleet radeloos, het genre, of mijn gevoel althans zegt mij niet dat de plaat plots moet exploderen na dus die opbouw. Liever een soort anti-climax met wat extra fx en weirdness? Geraak er persoonlijk niet uit.

Anyway hier is de link:

https://soundcloud.com/zpazt/inspiration-3-snippet

Kritiek, meningen, constructieve commentaar, alles is welkom.

Dank voor het luisteren 8o

-Tom
 
gewoon nog aan je ritme werken, die bassline moet zowizo iet anders om vetter aan te zwoelen, idee is goed in die eerste stembreak scheelt nog wat aansluitng met het geheel, je moet er ingetrokken worden, nu viel het precies in een gat, analyseer op gevoel
 
Dank voor je reactie.

Inderdaad, het vocale deel is compleet onverwachts. De baslijn was ik initieel al niet tevreden over, moet zoals je zei meer in het geheel mee vloeien. Reverse reverb om de stem zachtjes tussen het geheel te laten vloeien was een idee waar ik met heb liggen experimenteren.

Alleen aan een track werken is behoorlijk frustrerend met momenten. Je pc zegt helaas niks terug.

Ritme, geduld en ingaan op details is de gouden regel, denk ik.
 
of gewoon aan verschillende dingen werken, veel beter, laten rusten , totdat je zeker weet waar het heen moet, op de duur hoor je dat immers niet meer als je er te lang insteekt met je hoofd :)
 
Jup, doe ik ook.
Heb zoveel onafgewerkte rommel rondslingeren en dan soms ben je eens tevreden :)
Soms.
 
Tot aan de break vin dik hem erg goed. Daarna worden de progressies mij wat te cheesy. En de vocal is dan ook out of tune. Maar tot dat moment dus gewoon erg lekker!
 
Back
Top