Rephazer - Minimale Beweging

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Hallo synthforumgenoten,

Ik kom jullie even met wat muzikale vervuiling het weekeind in luiden..

 
Prachtig voorbeeld van de manier waarop beeld en geluid elkaar goed aanvullen. Het één past wonderwel bij het ander. Mag ik aannemen dat je de video niet zelf hebt gemaakt?

Track luistert ook zonder video prima weg. Prettige cadans en licht hypnotiserend.
 
Bedankt voor het luisteren en kijken Dr van Lansberg,

U bent wel een trouwe luisteraar van tracks hier op SF en dat vind ik erg tof, zeker als er geen zalfje aan te pas hoeft te komen ;)

De video is niet zelf gemaakt.. lijkt mij echt een heel karwei, maar het is een prachtig stukje 'stop motion' video van Ross Vernon McDonald wat ik op Youtube zag en bij deze track vond passen.. Heb de credits voor de video uiteraard in de video beschrijving gezet om verwarring te voorkomen.
 
U bent wel een trouwe luisteraar van tracks hier op SF en dat vind ik erg tof, zeker als er geen zalfje aan te pas hoeft te komen ;)


Wel, het beluisteren van de tracks hier verschaft me dan ook het nodige plezier :). Overigens ben ik fan van zalfjes noch van pillen.

De video is niet zelf gemaakt.. lijkt mij echt een heel karwei, maar het is een prachtig stukje 'stop motion' video van Ross Vernon McDonald wat ik op Youtube zag en bij deze track vond passen.. Heb de credits voor de video uiteraard in de video beschrijving gezet om verwarring te voorkomen.

Ah, die had ik overgeslagen. Maar prachtig hoe deze meneer dat in elkaar heeft gedraaid. Hij moet zeeën aan tijd hebben.
 
Back
Top