Hang Ten (The Ocean)

Ik heb je muziek geluisterd. Er valt echt wel naar te luisteren. Wel een beetje wollige sound heb je..mss door een goedkope mixer of interface. Beetje sp12 achtige drums in je andere tracks vond ik ook leuk. Volgens mij doe je ook echt aan golfsurfen die ruimte hoor ik namelijk wel in je muziek. Speciaal anders of zo.

Chillout
 
Mooi instrument. Is dit een gesamplede hang drum, of heb je er eentje thuis staan? Ik gok het laatste. Klinkt goed :okdan:

Maar.. de hangdrum vind ik erg ver weg klinken, te veel galm erop misschien, ik zou hem juist graag 'in jour face' willen horen, super close en helder. Nu lijkt de hangrum iets op de achtergrond, in eerste instantie had ik ook verwacht dat er nog een tweede laag overheen zou komen. (ideetje? :D )
 
Ik vind het mooi, creatief en ook wel vernieuwend, maar het kan mijn aandacht (in elk geval vandaag) niet helemaal vasthouden. Ik probeer het op een ander moment nog eens.
 
Thanks mensen! Ik heb (jammer genoeg) momenteel zelf geen Hangdrum (of eigenlijk gewoon Hang), dus het Hang-geluid bestaat uit samples. Die had ik al een tijdje liggen omdat ik fan ben van de sound. Uiteindelijk dus ook maar eens mee geexperimenteerd in deze track. De drums zijn ook samples. Ik ben nog wel van plan de track nog een beetje te tweaken en wellicht een tweede laag toe te voegen en/of de Hang wat naar voren te halen.

Overigens is het geheel gemaakt met een iPad; ik gebruik met name NanoStudio (net als Dr. Rinkel!). En ja...ik doe zelf ook zeker aan golfsurfen....8)
 
Ik dacht eerst wat anders te lezen:

2548043-03_ben_10.jpg


Verder best een aardige track al kan de mix een stuk beter en vind ik de percussie wat houterig klinken (of dat is bewust?).
 
Back
Top