SMTSVHSMJGPSIKOJ!

MarsMusica

Award Winning Composer
Lid sinds
1 mei 2007
Berichten
4.802
ik wil nog even zeggen: SMTSVHSMJGPSIKOJ!

het is een oudje en een geintje en ik ben er niets meer mee van plan.
dus aan kritiek en tips heb ik geen behoefte. het is weer is iets anders en vooral
om lachend op te dansen:

lol-dance! 8o)
 

Attachments

  • SMTSVHSMJGPSIKOJ!.mp3
    5,7 MB · Bekeken: 35
ps:

ik wou dit ooit wel afmaken en er nog een duidelijker thematisch refrein/chorus structuur in aanbrengen maar na een aantal pogingen heb ik het er verder bij laten zitten.
 
eh..er mag verder wel op gereageerd worden hoor! :-)

alleen ik hoef niet te horen wat er aan schort en hoe het beter kan. Daar heb ik niks meer aan.
 
alleen positief commentaar dus?
of gewoon:
ik heb het gehoord?
 
commentaar is iets anders dan tips en kritiek over hoe iets in elkaar gezet moet worden.
daar kan ik niks mee. het is al meer dan 10 jaar oud en een leuk grapje voor de leadsample zanger zn verjaardag geweest. ik heb er ook geen behoefte aan aangezien ik hier zelf allang klaar mee ben. of had ik het dan niet mogen plaatsen?

Er zijn nog 100000den andere dingen waar over je kan heen en weer praten. hoe het is gemaakt...waar om dit? waarom dat? was is dit? ik vind het maar een vreemde track. waarom heb je dit gemaakt? ik vind die gitaar lelijk maar die bas mooi...weet ik veel..
ik praat liever over muziek dan over die zaken waarom een track wel of niet vet en lekker klinkt. ik ben geen dance producer. ik ben een componist.

echt .fjoesz...er is zo veel meer om over te kletsen wat betreft muziek. niet alleen positief commentaar.
 
En ergens vind er iets Cubaans aan klinken.... maar dan op een veel sneller tempo.
Leuk en zeker om op te lachdansen :D.

Cheers,
Exo. :mega:


er moet toch een soort van sambaballen-bloed in me zitten blijkbaar! :mexico:

de basis was eigenlijk de opname van een vriend die iets liet vallen en daarbij spontaan een muzikale kreet creƫerde die
me inspireerde om een housebeat te combineren met blues muziek elementen..

en eigenlijk klopt het dus ook weer: latin zijn ritmes komen uit Afrika ..blues heeft zn oorsprong ook in Afrika. mooi!!!
 
Laatst gewijzigd:
geluiden komen naast zelf gemaakte samples van gitaar , mondharmonica en stemmen uit dit monster:

Yamaha_DJX.jpg
 
alleen positief commentaar dus?
of gewoon:
ik heb het gehoord?

trouwens: ik schreef al dit en dat lijkt me zeer duidelijk taal:

het is weer is iets anders en vooral
om lachend op te dansen!
 
wie zijn die z.g. 'gasten' die een discussie bekijken?
 

Attachments

  • Picture 4.png
    Picture 4.png
    32,4 KB · Bekeken: 31
Laatst gewijzigd:
Surf maar eens rond op het forum zonder in te loggen...

ok, blijkbaar kunnen niet-leden alles zien, lezen en horen.
viel me op dat zoveel niet-leden, dus gasten dit topic bezochten.
waarschijnlijk mensen van SONY-muziek, Prince, Madonna en natuurlijk de toppers en het team van de wereld draait door....of het team van so you can dance..dat kan ook..

maar BRZ, wat bedoelde je nu met :halleluja en die quote van mij: ik ben componist, geen danceproducer? ik meen het serieus.. jou reactie kan ik niet plaatsen.
 
Als je een dans liedje maakt en verklaart dat je geen danceproducer bent vind ik dat grappig....verder kan ik er door het geschepte kader niet veel meer over zeggen dan dit.
 
ok, blijkbaar kunnen niet-leden alles zien, lezen en horen.
viel me op dat zoveel niet-leden, dus gasten dit topic bezochten.
waarschijnlijk mensen van SONY-muziek, Prince, Madonna en natuurlijk de toppers en het team van de wereld draait door....of het team van so you can dance..dat kan ook..
.

Het zijn vooral voormalig leden met een ban. Die voelden zich in veel gevallen wel de Prince, Madonna of W.F. Hermans onder de leden denk ik ;)
 
Als je een dans liedje maakt en verklaart dat je geen danceproducer bent vind ik dat grappig....verder kan ik er door het geschepte kader niet veel meer over zeggen dan dit.

als ik een brood bak thuis, ben ik nog geen bakker. ik heb een paar planten op mijn terras maar dan maakt me nog geen tuinman. maar ik heb wel 'Componist' op een HBO-papiertje staan en me jaren en jaren opgesloten met boeken, muzike, keyboards en gitaren om muziek te leren doorgronden en te beheersen.
ik ben totaal niet bezig met dance producties, maar soms komt dance wel langs omdat ik nu eenmaal elke stijl muziek die er bestaat wil beheersen. maar over het produceren van een dance hit track MTV song heb ik geen kaas gegeten.

en ik vind het kader. wat ik stel niet zo gek en begrijpelijk en houd niemand tegen een hele hoop op te merken of te vragen.... ik heb alleen helemaal geen behoefte in kritieken of tips die gaan over de productie kant ,,, hoe dit beter zou kunnen klinken.
het interesseert me geen zier dat je vind dat het wel een lekker trek is maar dat je het basje niet mooi vind klinken. het komt allemaal droog uit een en dezelfde keyboard. veel meer had ik toen niet naast een EMAX II sampler.
 
Back
Top