Symfo track

azzjemenou

Ouwe rot
Lid sinds
19 september 2006
Berichten
562
Locatie
The East
Hey fellow SF'ers,

Door mijn verstrooidheid heb ik de SF contest dit jaar volledig gemist :( Dat was wel weer een close finish, zag ik!
Maar ik laat graag op deze wijze ook weer eens van mij horen en ben benieuwd naar jullie commentaren. Ik heb heerlijk zitten soleren, en hoop dat het voor de luisteraar ook nog te pruimen is :dj:

https://soundcloud.com/azzjemenou/solapse-of-reason
 
Kijk! Azzjemenou is terug!

Werk je nou met Nexus joh? Volgens mij hoor ik hem stiekem voorbij komen :).

Over de track, helemaal weer zoals ik van je gewend ben. Typische Azzjemenou sound! Heel af en toe heb ik het gevoel dat de gitaar een heel klein tikkie te laag is gestemd. Maar los daarvan is dit natuurlijk weer een geweldige compositie Jan! Prachtige opbouw en respect dat je alles zelf speelt man. Hij had van mij best 10 minuten mogen duren.

Ik lees nu in de comments op SC dat het inderdaad om de Nexus gaat :).
 
Fijne solo's! De 2e lead staat wel wat hard in de mix heb ik het idee, daardoor vond ik het wat vermoeiend luisteren. Maar qua compositie, helemaal goed! Mooie afwisseling tussen de twee lead partijen. :okdan:
 
Thanks voor de reacties!!

Ik heb idd de Nexus VSTi gebruikt, die sounds brengen me altijd nieuwe inspiratie. Ik zal nog eens naar de volumebalans van de solo's luisteren. En ik had ook al een beetje het idee, dat de lage noten van de gitaarsolo soms niet helemaal zuiver zijn. De gitaar en bas heb ik niet zelf ingespeeld, dat is gedaan door mijn muzikale wederhelft van het duo Two Men Left.

De vergelijking met Camel vlijt mij bijzonder, geweldige band :))
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top