Ray - Turboknaller

Dnomyar

BAMKNAL
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
729
Locatie
Amsterdam Noord
Ik was aan het checken en het blijkt dat ik sinds nov. 2013 niks meer heb gepost maar daar gaat nu dus verandering in komen.
Een turboknaller voor op de vrijdag nacht!

Joe.
 

Attachments

  • turboknaller.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 29
Tijdens je intro heb ik net letterlijk gezegd "Schiet nou eens op dan" :D. En niemand luisterde... Met andere woorden denk ik dat je intro wat aan de lange kant is en niet snel genoeg opbouwt. En dat break dingetje (of is het eigenlijk de pauze tusen twee nummers?) heb ik ook echt moeite mee. Ik dans niet, maar als ik het wel zou doen, en dan op dit nummer, zou ik knap chagrijnig worden.

Maarrr... de sfeer van het tweede deel is he-le-maal goed. Heerlijk diep. Gewoon twee akkoordjes. Mooi. Prima geluiden, prettige en goede drumtrack. Op momenten mis ik de nodige reverb. Het lijkt me wel lekker om die af en toe helemaal open te draaien.

Derde deel vind ik duidelijk minder. Die bass op dezelfde noot en op de 8sten irriteert me dan weer. Akkoordjes doen me aan David Sylvian denken. Maar ook hier kan je wat ruimer met de reverb omgaan als je het aan mij zou vragen.

Slotsom: als geheel vind ik duidelijk minder geslaagd, maar ik hoor ook hele dikke stukken die het los van elkaar uitstekend doen.
 
Ik vind het intro helemaal niet te lang. Die pauze is wel erg vreemd (of gewoon te lang). Geldt ook voor de tweede pauze. De structuur is wat warrig voor mijn smaak. Verder vind het best leuk, misschien het hoog in de drums iets terugschroeven?
 
Back
Top