Hip-hop - Art of Facts

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.123
Locatie
HybriDe L!Fe
Art of Facts remix. nou ja ik heb een stukkie van hun raps gebruikt. weet niet of ik het erin laat. oorspronkelijk wilde ik een neosoul plaat maken. nu dus een soulfull hiphop plaatje geworden.

De lege stukken zijn zo gelaten voor wat scratches. het nummer is nog verre van af, niet gemixt enzo alle feedback is welkom.

Als je kan rappen en je ziet deze track zitten laat dan ff weten. :mega:
 

Attachments

  • Art of Facts - Remix.mp3
    9,3 MB · Bekeken: 26
Baslijntje swingt de pan uit! Mixtechnisch de bas nog wel wat raar.. maar goed.. hij is lekker ingespeeld..
 
Lekker hoor, fijne beat (al is de kick misschien een beetje te hard en die galm snap ik ook niet helemaal). Dat shakertje mag er van mij ook wel wat eerder inkomen. De bas misschien wat meer beperken tot het echte laag? Maar verder zie ik deze track wel zitten, ik kan je alleen niet helpen met rappen. :)
 
Die bas en drums zijn samen gecompressed en clippen. Ik vond dat wel lekker maar ga het nog wat beter afstemmen. Die galm is een oude veren galm. Bedankt voor de tips zal binnenkort een versie met de bas en beat wat beter afgestemd posten. Wordup!
 
Toffe flow hoor! In dat stukje met alleen de bass en beat mis ik toch wat chords, juist ook omdat dat stuk er vlak na, als die rapper er weer inkomt, ook geen chords zitten. En die shakers zijn echt heel erg lekker. Prima trackje dit. Hoewel ik ook wel benieuwd naar de neo soul version :).

Voor raps kun je op www.looperman.com terecht. Gratisch en voor nop. Vaak goede kwaliteit.
 
Bedankt! Ja idd die lege stukjes zijn nog wat te leeg.
Weet niet of ik die raps erin laat, en de opbouw enzo is maar effe hup hup neer gezet.

Het meeste werk nu nog in de chords (Matrix 6 verder bewerkt in een modular) en de beat en bass lijn.

Ik heb nog een gitaar part klaar en ga ff wat verder stoeien. Denk toch maar de NEO soul kant op.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top