Hardcore track

Deekind

Exploza
Lid sinds
1 Maart 2009
Berichten
48


Graag opbouwende kritiek gewenst,weet dat het veel makkelijker is iemand tot de grond af te branden.Lekker makkelijk en heb er niks aan.
 

Attachments

  • artworks-000093664501-a41p3m-t500x500.jpg
    artworks-000093664501-a41p3m-t500x500.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 27
Ik luister op een iPad dus kan je kick niet echt beoordelen op het laag. Hij lijkt wel te overstuurd. Ik vind dat je track een beetje teveel leunt op de melodie en tekst van Iggy Azalea. Het zijn eigenlijk gewoon stukjes van haar nummer met een hardcore kick eronder. Klinkt ook nog alsof het nog niet af is.
 
Het laag in je kick is minimaal, mag van mij veeeeel meer zijn.
Het verloop van je track is onsamenhangend, ik mis een bult energie en een verhaal.

En hij is ook een beetje kort vind ik.

Veel plezier ermee verder.
 
Best aardig, die kick daar is inderdaad iets mee.. lijkt wel een naald over een vinyl dwars erovereen gaat, maar dan kort :)
Die mag dus veel vetter!
 
De kicks zijn npog een groot probleem bij mij.

Als je veel gaat distorten verdwijnt het laag van je kick. Ik weet niet hoe dat werkt in andere daw's, maar in Ableton kun je de audio bijvoorbeeld na de eerste distortion in je chain, naar een ander audio spoor routen. Als je dan een low pass filter gebruikt zodat alleen het laag overblijft, dan blijft het laag op dat spoor onaangetast en kun je de originele kick verder distorten zonder dat je je laag verliest.
 
Kicks

Kicks

Als je veel gaat distorten verdwijnt het laag van je kick. Ik weet niet hoe dat werkt in andere daw's, maar in Ableton kun je de audio bijvoorbeeld na de eerste distortion in je chain, naar een ander audio spoor routen. Als je dan een low pass filter gebruikt zodat alleen het laag overblijft, dan blijft het laag op dat spoor onaangetast en kun je de originele kick verder distorten zonder dat je je laag verliest.

Ja klopt,in Ableton kun je de kanalen routen.Werk er zelf ook mee.Ga het eens proberen met een low pass filter.Bedankt voor je tip.
 
Back
Top