Man Machine 1.0 (Kraftwerk inspiratie)

Roonan

Lang lid
Lid sinds
15 oktober 2002
Berichten
2.249
Locatie
BH
Afgelopen maandag naar Paradiso geweest voor Kraftwerk dag 3. Ik moet zeggen dat het eerst nogal tegenviel. Het leek wel of ze hun glans verloren hebben en toen ik zag hoe en met wat ze "live" speelde, toen viel het nog wat meer tegen. Maarrr, op de helft ben ik meer gaan luisteren en genieten van de 3D projecties en toen werd ik er toch weer ouderwets in meegenomen. Was denk ik wel de laatste keer voor mij.

Afijn, toch maar even gekeken of ik iets kan maken in mijn eigen stijl, maar wel met duidelijke invloeden van de techno pioniers:



Groeten, Ronald.
 
Lekkere track, de beat klinkt als een machinedrum ding. Heb je een machine drum of zoiets dergelijks? Ik vind het begin erg lekker maar het lijken meer 2 tracks. ik had het wat korter gemaakt.
 
Lekkere track, de beat klinkt als een machinedrum ding. Heb je een machine drum of zoiets dergelijks? Ik vind het begin erg lekker maar het lijken meer 2 tracks. ik had het wat korter gemaakt.

Machinedrum heb ik wel gehad, maar dit is de uTonic VST. Ik wilde graag wat contrasten aanbrengen, maar ik begrijp dat je dit als twee aparte tracks vind klinken. Ik had wellicht wat meer elementen moeten delen. Dan was het wat meer een geheel geworden.
 
Ik vind 'm best leuk (vooral de eerste paar minuten), en sluit me aan bij flyweigth: beetje lang en onsamenhangend. Na het halverwege introduceren van een ander beatje, ga je weer precies hetzelfde herhalen als daarvoor.
 
Ik vind 'm best leuk (vooral de eerste paar minuten), en sluit me aan bij flyweigth: beetje lang en onsamenhangend. Na het halverwege introduceren van een ander beatje, ga je weer precies hetzelfde herhalen als daarvoor.

Daar kan ik mij in vinden. Als je lekker bezig bent, dan weet je hoe dat gaat. Dan zit je zo een uur naar dezelfde beat te luisteren. Ik zal hem nog een keer herzien, wat meer variatie en wat korter. Dit soort tracks hoeven inderdaad niet lang te duren.

Thank :biertje:
 
Back
Top