De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II

Omdat ik progressief ben, heb ik hierbij een liedje dat geen gebruik maakt van electronische instrumenten. Dit is puur en recht uit het hart muziek waar het ooit voor bedoelt was.

Alleen maar akkoestische gitaar (zonder hoge E snaar) en goede zang! :engel:
 

Attachments

  • dat kan toch niet de bedoeling zijn.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 72
Het zijn geen leuke mensen

Het zijn geen leuke mensen

Hier een liedje waar niemand op zit te wachten :koffie:
 

Attachments

  • het is gewoon kutvolk.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 71
Omdat ik progressief ben, heb ik hierbij een liedje dat geen gebruik maakt van electronische instrumenten. Dit is puur en recht uit het hart muziek waar het ooit voor bedoelt was.

Alleen maar akkoestische gitaar (zonder hoge E snaar) en goede zang! :engel:
Deze is grappig. :D Ik moest bij de eerste keelklanken meteen aan De Kast denken.
 
een nummertje binnen 1 minuut gemaakt omdat ik blij ben dat ik weer muziek maak, dus
 

Attachments

  • TESTje(suicide bomshell-mix).mp3
    6,4 MB · Bekeken: 74
Weer eens een echt kutnummer van Uncle P, titel is Energize This. Geheel gemaakt met software synthesizers.
 

Attachments

  • EnergizeThis.mp3
    9,6 MB · Bekeken: 73
Laatst gewijzigd:
op de relax tour niemands dalletje
 

Attachments

  • Underthebridgewithabagofchips.mp3
    4,6 MB · Bekeken: 79
cool, cool.. helemaal geen k*tplaat. 1 dingetje : ik zou dat blaasinstrumentje layeren met andere synths om het geheel wat interessanter te maken. Good luck ;)
 
ik zou dat blaasinstrumentje layeren met andere synths om het geheel wat interessanter te maken
moet je wel mee oppassen, voor je het weet heb je een trek met potentie :D

Anyways, goed dat er weer wat activiteit aan de onderkant van de kwaliteitsladder is... ik zal binnenkort ook weer eens wat rommel posten
 
...Anyways, goed dat er weer wat activiteit aan de onderkant van de kwaliteitsladder is... ik zal binnenkort ook weer eens wat rommel posten

Dito





8D
 
Een kutnummertje geheel gemaakt met softsynths en mijn M-Audio keyboard.
 

Attachments

  • SampleDance.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 76
Back
Top