De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II



SadBunny - De Bloom Staat Op De Berg

gh5yKzt.png
 
SadBunny:

In den beginne was er niets. En nu is er nog minder.
 
Moet je mijn liedje "Er Valt Hier Voor Een Hollander Van Alles Af Te Kraken" van een paar posts hierboven maar eens luisteren... Daar is ook geen woord aan gelogen :r
 

Ja hebt een zeer specifieke humor weet je dat?

:D

SadBunny - Er Valt Hier Voor Een Hollander Van Alles Af Te Kraken
Haha, is waar ook jij zat in Australië toch? :)
Bloom op de berg, hoe kom je aan zo'n afbeelding, amazingness.. Het zal wel iets uitbeelden maar ik heb geen idee wat. Einde is vet trouwens.

eentje om het weekend mee in te gaan:

http://www.youtube.com/watch?v=0a71fTDS6VU
Dit zou ik gaarne als extreem vaag willen omschrijven indien u toestaat..
 
Haha, is waar ook jij zat in Australië toch? :)
Bloom op de berg, hoe kom je aan zo'n afbeelding, amazingness.. Het zal wel iets uitbeelden maar ik heb geen idee wat.

Inderdaad, ontevreden en wel verblijf ik aan de andere kant van de wereld. BUT I'LL BE BACK! (In een maand of drie, vier.)

En die afbeelding... Tsja, mspaint en google images, ctrl+a, ctrl+c, imgur openen, ctrl+v :)
 
O ja, trouwens...

Het zal wel iets uitbeelden maar ik heb geen idee wat.

Het plaatje is een boompje op een bergje, met bovenop een fotootje van de CEO van Bloomberg. Het vage plaatje daaronder is gewoon mijn favoriete rainbow vomit meme plaatje met enige 8-bit-achtige elementen :)
 
1013

1013

Zoidsity - Umbrella Song


:dj:
 
Scheuren met Atomosynth Mochika + Meeblip Anode

Scheuren met Atomosynth Mochika + Meeblip Anode

Heb ook getracht een k#tnummer te maken, ging eigenlijk best makkelijk.
Had nog een Atomosynth Mochika staan die nog helemaal mee wil werken.
Het is dus geen vliegtuig dat overkomt...



Laat fff weten of het k#t genoeg is...
 
O ja, trouwens...
Het plaatje is een boompje op een bergje, met bovenop een fotootje van de CEO van Bloomberg. Het vage plaatje daaronder is gewoon mijn favoriete rainbow vomit meme plaatje met enige 8-bit-achtige elementen :)
Ah dank voor de opheldering :) (Ja ik lees het nu pas..)

bliep!
Kun je eens een plaatje plaatsen van dat leuke orgeltje van je? :D

Яabotnik;1858965 schreef:
Heb ook getracht een k#tnummer te maken, ging eigenlijk best makkelijk
Ja hehe, iedereen kan een kutnummer maken. Net als dat iedereen de was kan doen (behalve volwassen mannen dan he). Wel een zeer professioneel kutnummer met al die leuke knopjes dingetjes. Bij jouw track is het trouwens subjectief of het wel een kutnummer is.. Beetje langdradig wellicht ;)
 
Eindelijk, EINDELIJK heb ik sinds een half jaar weer een track afgemaakt!
Jammer dat het een kutnummer is...
Men neme een bandje uit 1995 (puberjaren), Een Orb Ultraworld break (eigenlijk: Melvin Bliss Synthetic Substitution), de Amen break, nog twee kicks en voila...

 
Back
Top