De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II

die Skies - Cosmel en Casio is natuurlijk geen kut nummer maar een keisterke remake van een white label waarvan ik de titel dus helaas niet kan lezen. Volgens mij neem je ons in het ootje met die soundcloud link. Dit valt onder de noemer rare grooves met nadruk op rare. Vette productie en wat een low end. Echt een kut pareltje! Als feedback wilde ik graag meegeven dat het chorus wel 1semitone lager kan en de attack van dat ene geluidje is uit fase. Dus... Enne, o ja kan ik hier de groetjes doen? De groeten aan tante Leen uit Klaaswaal, ome Henk uit BLaricum en verder iedereen die ik vergeten ben.
 
Ik zal nog ff naar de attack van dat ene geluidje kijken :dubbel:

Als je dit leest en je afvraagt waar mcdjan007 (hadden mijn ouders mij maar zo genoemd) het over heeft, moet je ff een pagina terug gast.

Daar kun je weliswaar niet lezen wie tante Leen is, en Ome henk maar dat doet er ook niet toe. Ik heb trouwens net Leen gesproken maar het schijnt uit te zijn tussen Leen en Henk. Leen gaat nu met Joppe. Omdat Henk te vaak het buurmeisje groette. Maar nu wil het buurmeisje Henk ook niet meer zien. Maar Henk zegt dat hij juist verlieft was op de buurvrouw links, maar die is naar Myanmar geëmigreerd. Anyway ik praat maar en praat maar maar die kutnummers waar blijven die?
 
Hier een echte oude (overigens, met hetzelfde Cosmel apparaat opgenomen).
Deze had ik ook al klaarliggen...

https://soundcloud.com/gert-maveltjesplot/vrij-kort-liedje

Inderdaad, erg veel ben ik niet veranderd...
 
O bijna vergeten omdat het bijna weekend is, een echte knaller van een kutplaat:
Vocals van tante Leen natuurlijk
https://soundcloud.com/fouro3/weekend/s-AeyQB
 
De dodenmars lukt mij niet meer zo goed, dus heb ik maar een.blues gemaakt :engel:
 

Attachments

  • blat.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 73
Deze wil ik op mp3 :D

Nee hoor, heb jij muziekschool gevolgd by any chance ?

Hey Gloomer! Wat een vriendelijk compliment!
Heb 15 jaar geleden 3 jaartjes keyboardles gehad, maar het meeste heb ik mezelf aangeleerd. Muziekschool vond destijds dat het met mij niets zou gaan worden want ik was te eigenwijs :D

Maar ben nu ook wel benieuwd naar jou muzikale achtergrond :koffie:
 
Hier een echte oude (overigens, met hetzelfde Cosmel apparaat opgenomen).
Deze had ik ook al klaarliggen...

https://soundcloud.com/gert-maveltjesplot/vrij-kort-liedje

Inderdaad, erg veel ben ik niet veranderd...

Tussen de 4 en 8 seconden, hoor ik hier duidelijk een hommage aan Thijs van Leer van Focus. Ik wil nu ineens ook zo'n Cosmel apparaat! :koffie:
 
cool man, toch 3 jaar les gevolgd, dat hoorde ik meteen ;)

Mijn achtergrond. Ik was als kind altijd al gefascineerd door muziek.. Ik vond de dissonanties in de tracks altijd het meest interessant. De dingen die eruit sprongen bijvoorbeeld. In 2004 heb ik FL-studio leren kennen, en sindsdien ben ik er haast dagelijks mee bezig. Ik schat al zo'n 400-500 nummers gemaakt te hebben over een periode van 13 jaar. Ik inspireer me vooral op de dissonanties van de echte Belgische New Beat van de jaren '80-'90 en Brutal Death Metal, want ik ben éigenlijk een metalhead. Maar goeie techno bijvoorbeeld kan ik altijd appreciëren. Noten lezen kan ik niet, want ik doe alles op het gehoor. Ik maak vooral Dance, Techno, Acid en soms ook wel wat ambient, vind ik leuk om te maken.. Luister anders maar eens naar mijn laatste plaat in het Gloomer-draadje. Dat was mijn achtergrond zowat.

Leuk dat je dit k*tnummer gepost heb, mag je meer doen.

Cheers man !! :)
 
Omdat je weleens inspiratie hebt en dan ga je dingen doen, die je eigenlijk niet wilt doen. Maar omdat het zondag is gebeurt dat dan, en dan krijg je zoiets.
Maagzweer met op hol geslagen mellotron :okdan:
 

Attachments

  • EL L3NDELING - Maagzweer.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 71
Omdat je weleens inspiratie hebt en dan ga je dingen doen, die je eigenlijk niet wilt doen. Maar omdat het zondag is gebeurt dat dan, en dan krijg je zoiets.
Maagzweer met op hol geslagen mellotron :okdan:

K*t track met k*t vocals, maar ik wens je een goede gezondheid toe :)
 
Dankje :D Ik zal ook ff een duit in het zakje steken met het volgende, en dat is namelijk het volgende:

Aande tekst moet nog wel wat bij geschaafd worden ivm een iets wat vulgaire taal gebruik. maar dat komt nog wel ooit eens ofzo
 

Attachments

  • He Christine.mp3
    5,7 MB · Bekeken: 68
[ome pooch style vooraankondiging] ik ga proberen om in deze vakantie ook nog een nummertje te bakken [/ome pooch style vooraankondiging]
 
Dankje :D Ik zal ook ff een duit in het zakje steken met het volgende, en dat is namelijk het volgende:

Aande tekst moet nog wel wat bij geschaafd worden ivm een iets wat vulgaire taal gebruik. maar dat komt nog wel ooit eens ofzo

Fantastische toetsenist , drummer is ook goed.
Maar ze klinken wat afgeleid door Christine :D
 
Back
Top