De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II

Ja hehe, iedereen kan een kutnummer maken. Net als dat iedereen de was kan doen (behalve volwassen mannen dan he). Wel een zeer professioneel kutnummer met al die leuke knopjes dingetjes. Bij jouw track is het trouwens subjectief of het wel een kutnummer is.. Beetje langdradig wellicht ;)

Dat is dan wel weer k#t inderdaad, maar ja dat was ook de bedoeling ;)
 
nou, hijs weer prima de luxe....:D
doet me een beetje denken aan corry and the reekels...
( wat het nutuulk superkut maakt)
by ze way, heeft je nieuwe ufo nu wel werkend voor en achterlicht?

:mega:
 
homemade-guitar-boat-560x420.jpg
 
Kut dat 6 niks van zich laat horen
Klaarblijkelijk bevalt hem het in dat boedistische klooster hoog in de hymalaya...( naast sylvester stallone een beetje dakdekken en zo )
Zou er dit jaar nog een contest komen ?
En zo ja wat is er dan te winnen ?
 
Ah, volop in de voorbereiding voor de kerst zie ik heer baars ?
Komt de schoonfamilie dit jaar , dat je zo uitpakt ?
 
Kut dat 6 niks van zich laat horen..

Idd.. maar 'k respecteer zijn besluit.


Zou er dit jaar nog een contest komen ?

De afgelopen keren was het op variërende data, meestal eind van het jaar of begin van het jaar. Geheel volgens het random / shuffle / kiekmaar principe :D (lekker k*t dus)


En zo ja wat is er dan te winnen ?

Afgezien van eeuwige (on)roem, is er soms wel iets van een prijs en soms ook niet. (zie principe van vorig punt). Soms is het al dan niet krijgen van een prijs ook afhankelijk van of de winnaar(?) gegevens wil geven waar de prijs heen gestuurd kan worden.

:geslaagd: aldus reedsch, en thans
 
De Klaplong

De Klaplong

Ja...wat zullen we erover zeggen

 
Nou ik dacht miscshien maak ik nog een 'kerstliedje' maar dat gaat geloof ik niet meer gebeuren.
Gelukkig heb ik nog een troef achter de hand: Een niet eerder gepubliceerde kutmix die alweer vijf (?!??!?) jaar op een dataschijf (en backupschijf) rust. Volgens mij is de mix zelf weer nog ouder maar heb ik hem toen maar eens geëxporteerd. Er komt o.a. een hoop 6-trak voorbij.

Skies - Verregaande Chloorie mix

Nou fijne kerst dan maar...
 
Back
Top