X

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

London bridge down is toch echt niet kut, vindt het een vette plaat eigenlijk. Zou wel passen in de playlist van GTA. Beetje scheuren door de bergen met deze sound.

Comment

Nau voorruit
      Bijgevoegde bestanden
      Dada

Comment

Originally posted by mcdjan007 View Post
        London bridge down is toch echt niet kut, vindt het een vette plaat eigenlijk. Zou wel passen in de playlist van GTA. Beetje scheuren door de bergen met deze sound.
        Thanks man, blij dat je'm vet vindt. Ik post die hier omdat ik met mijn vele producties niet altijd een nieuw topic wil openen. Misschien moet ik maar eens een speciale Gloomer-draad aanmaken.
        My video's on Youtube :

http://www.youtube.com/user/Gloomer2000

My latest uploads, free downloads :

https://soundcloud.com/gloomer2000

Complete Gloomer/Gloomy discography, stream or free download :

https://gloomer2000.bandcamp.com/music

Comment

Een kutnummertje van de ochtend en avondsessies van de afgelopen week, titel Cuntossilator.

W.A.H.-Studio:
          HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
          SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

www.phochos.bandcamp.com www.phochos2.bandcamp.com
          www.orionrecords.vpweb.nl

Comment

Zo kut is ie niet, vond hem niet slecht !
            My video's on Youtube :

Comment

Teluur - Ijsbergslavink

Te|

Comment

Teluur - Het Is Weer Terrasweer

Te|

Comment

Laatst gewijzigd door Acidfever , 25 april 2017, 09:43.

Te|

Comment

echt wel kut ja, wel iets te lang
                    My video's on Youtube :

Comment

Originally posted by teluur View Post
                      Soundcloud link
                      Bericht door een moderator:
                      Plaatje verwijderd, zullen we het gewoon volwassen en vooral ook geschikt voor een forum houden?
                      "He has Van Gogh's ear for music."

Comment

is de k*tdraad dood? gecondoleerd allemaal :-[
                        Zoals het metronoompje thuis tikt, tikt het nergens

Comment

Hier dan een - wellicht weer geen - kutnummer getiteld Znieuw0015

W.A.H.-Studio:
                          HARDWARE: Arturia Laboratory / Casio SA46 / Korg Microkorg - X5D / M-Audio Keystation Mini32 / Reloop Tape / Renkforce MX26USB / Roland MC303 / Yamaha HE8 - PSS360 - PSS401 - PSS480M - YS100
                          SOFTWARE: JX8E / MonoFury / Nabla / PB3100 - 3200 - 3300 / PB VST Synths / Magix Studio 2016 - VST Synths / Moog Model E / Rave Synthesizer

www.phochos.bandcamp.com www.phochos2.bandcamp.com
                          www.orionrecords.vpweb.nl

Comment

/edit: Laat ik nou toevallig vandaag een onverwacht dagje vrij hebben in verband met iets dat niet doorging waardoor iets anders dat eigenlijk had moeten doorgaan toch al niet doorging, maar dat ging dus niet door, waardoor dat ook niet doorging en er uiteindelijk dus iets anders doorgaat waarvan nog maar de vraag is of het uiteindelijk wel allemaal doorgaat, als dat tenminste doorgaat want daar zijn we nog even mee bezig. Maar dan moet er wel eerst iets doorgaan, anders kan er iets anders weer niet doorgaan.

Dus.......

En... Gewoon omdat 't leuk is... Niet dat het ergens iets mee te maken heeft... Maar hier een filmpje van waarom ik superblij ben dat ik mijn lease-auto heb ingeruild voor een lease-motor. Met een mooi liedje eronder (niet van mij).
                            Laatst gewijzigd door SadBunny , 22 juni 2017, 11:25.
                            In den beginne was er niets. En nu is er nog minder.

Comment

Originally posted by phochos View Post
                              Hier dan een - wellicht weer geen - kutnummer getiteld Znieuw0015

al met al toch nog wel behoorlijk kut.
                              sjors vampier is ook weer een ongenode( misschien wel een genode) gast met de onvermijdelijke neusfluit....

maar al met al..

/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\\//\/\/\//\//\/\/\\//\/\/\/__ //\///\\\////\///\/\/\/\/\/\/\\\\//\///\///\//\/\\///\//\\//\\/
                              https://soundcloud.com/milky-way-gas-station

Comment

@Sadbunny:
                                Muziekje is inderdaard best wel kut ja
                                Je uitleg is overigens wel kristalhelder.
                                Kan ik je ergens aan herkennen? Nou probeer ik Amsterdam ten alle tijden te vermijden maar wat moet dat moet.. Mocht ik je tegen komen dan zal ik eens lekker op die toeter stampen (om te groeten natuurlijk)

@Phochos:
                                Tsja, het blijft natuurlijk een smaak kwestie he, of iets kut gevonden wordt.
                                Ik aardig wat pareltjes bewaard van jaren k-draad die ik stiekum best wel cool vond

Ik zal eens kijken of ik nog wat van mezelf in den ouden doosch vind wat ik hier nog niets geplaatst heb.
                                Klats, Boink, Klets

Comment

Originally posted by skies View Post
                                  @Sadbunny:
                                  Kan ik je ergens aan herkennen? Nou probeer ik Amsterdam ten alle tijden te vermijden maar wat moet dat moet.. Mocht ik je tegen komen dan zal ik eens lekker op die toeter stampen (om te groeten natuurlijk)
                                  Een knal-wit-met-paarse FJR, of anders een stokoude Honda NTV 2-cylinder met een scheur in de binnendemper BLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAF. Ook leuk.

En je toetert maar raak, ik heb toch oordopjes in

Welkom in Amsterdam!
                                  In den beginne was er niets. En nu is er nog minder.

Comment

Originally posted by SadBunny View Post
                                    Een knal-wit-met-paarse FJR, of anders een stokoude Honda NTV 2-cylinder met een scheur in de binnendemper BLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAFBLAF. Ook leuk.

En je toetert maar raak, ik heb toch oordopjes in

Welkom in Amsterdam!
                                    Hm ik bedenk me nu dat ik motoren net zo goed kan onderscheiden als vrouwen dat met autos kunnen...
                                    Ik zou plaatjes op m'n dahsboard kunnen plakken maar dat gaat wat ver
                                    Klats, Boink, Klets

Comment

Originally posted by skies View Post
                                      @Sadbunny:
                                      Je uitleg is overigens wel kristalhelder.

@Phochos:
                                      Tsja, het blijft natuurlijk een smaak kwestie he, of iets kut gevonden wordt.
                                      Ik aardig wat pareltjes bewaard van jaren k-draad die ik stiekum best wel cool vond

Ik zal eens kijken of ik nog wat van mezelf in den ouden doosch vind wat ik hier nog niets geplaatst heb.
                                      wellicht moet je zelfs in grootmoeders ouden doosch kijken, je moet hiervoor wel een ietwat sterke maag hebben.

/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\\//\/\/\//\//\/\/\\//\/\/\/__ //\///\\\////\///\/\/\/\/\/\/\\\\//\///\///\//\/\\///\//\\//\\/
                                      https://soundcloud.com/milky-way-gas-station

Comment

Originally posted by j.baars View Post
                                        wellicht moet je zelfs in grootmoeders ouden doosch kijken, je moet hiervoor wel een ietwat sterke maag hebben.
                                        En een schep.
                                        Klats, Boink, Klets

Comment

Verrek da's waar ook
                                          Ik had er pas nog eentje gemaakt, maar dan moet ik 'm wel plaatsen natuurlijk. Nu dus.

Het betreft hier eigenlijk een soort 'making of' van dit nummer
                                          De casio heeft het echter nooit gehaald.
                                          Dat gezang was inderdaad een audio test...
                                          Bijgevoegde bestanden
                                          Klats, Boink, Klets

Comment

Working...
                                          X