Originally posted by teluur een aantal berichten hierboven
X
-
Godallemachtig die bibs.. Moet dat nou..
Der Erste? Der Arschte zal je bedoelen.
Originally posted by teluur View Post? gek heur, nu doet ie et wel...
()
Comment
-
Waanzinnig goede k#t nummers hier! Van slechte goede top 40 muzak wordt ik sjaggie, van goede k#t muziek vrolijk! Time 4 change. Ga een cafe beginnen en dan alle nummers uit deze draad ten gehore brengen___________________________________________________
klik HIER als je zinloos wil klikken of HIER of HIER
Comment
-
ik had even zin in zoiets, had wat rare samenzangdingen gehoord op radio maria genaamd breek door de muren heen en heb van die heilige geest song een axel G remix gemaaktBijgevoegde bestandenThe realm of dreams floats on our thoughts
================================
Cosmic Dreamer Website
Fire|E.P.: een 'best off' van mijn up-tempo style tracks op iTunes!
Earth|E.P.: een 'best off' van mijn trager werk op iTunes!
Water|E.P.: Een collectie met eigen favoriete composities in opgepoetste versies op iTunes!
Comment
-
net alsof ik mijn hoofd in een harington ben gevallen en naar een sfeerbeeld van een echte hollandse markt ben aan het luisterenThe realm of dreams floats on our thoughts
Cosmic Dreamer Website
Water|E.P.: Een collectie met eigen favoriete composities in opgepoetste versies op iTunes!
Comment
-
Dat is..... toen daft punk nog maar 12 was en met muziek begon te experimenteren
en ook,
Originally posted by geschirrspüler View Posteen song getiteld "nee"
lol, En de youtube poopers willen ook even kover maken:
https://www.youtube.com/watch?v=wGTUOttjqxM
Nuja, krijg blijkbaar weer geen youtube ge embedThe realm of dreams floats on our thoughts
Cosmic Dreamer Website
Comment
Comment