Interceptor - Dead End (New Synthwave)

Tukker

SyntherKloas
Lid sinds
21 juli 2007
Berichten
993
"Retronauts" bestaat al als de naam van een Retro-spelcomputer Youtube kanaal...
Dan maar deze track als "Interceptor" "uitgebracht". Lekker kazig...eighties. :D

Gemaakt met materiaal van een paar jaar geleden...toen kwam ik er niet uit, maar na
wat geluisterd te hebben naar Lazerhawk, Timecop etc. kon ik dit wel afmaken.

Alles is virtueel analoog: VL-1, Arturia Minimoog, Arp en CS80, TAL-Uno/Elec7ro/Bassline
en Simmons/Alesis drumautomaatjes. Lekker gezond. :W

 
Oh leuk...een copyrightschendingnotificatie terwijl het videomateriaal dat ik voor de clip gebruikte
overal op Youtube te vinden is en niet bepaald nieuw ofzo. Nou ja, dan maar zó, zonder video:

 
*Schop*

Jong's, is het nou zo'n slecht nummer of is het de smaak niet van de lezers in dit forumhoekkie?
Ik heb nog een paar "new retro synth" spöl, maar als men liever "kraak-piep-kloink" of repliedjes
hoort, hoef ik het niet te posten...onniedan? :P
 
Vind het arrangement super lekker, mooie sounds ook maar de simmons toms zijn afentoe een beetje vreemd getimed qua accent en zitten iets te hard in de mix tov de rest van het arrangement.
Ze springen er nu best wel uit mede door de opvallende plek in de maat.

Het sfeertje is we heerlijk retro sfeertje en mooie compositie :mega:
 
He, daar heb je wat aan! Bedankt jongens.

Het valt me nu pas op, maar idd. die toms zijn teveel en té prominent aanwezig. Ik denk dat ik een loop verkeerd heb
gekopiëerd. :D

Eens naar kijken.
 
Back
Top