Harm - Moaie Dei (hip-hop)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.707
Locatie
burgum
Momenteel zit ik in een productieve fase, of ik heb eindelijk uitgevonden hoe je productief te werk gaat. Dat laat ik noodgedwongen in het midden. Hoe dan ook, ik heb weer een nieuw nummer geschreven, geproduceerd en opgenomen waar ik dik tevreden over ben. De basgitaar is wederom een sample van forumlid Bub die ik nog in mijn archief had zitten. De drum uit mijn eigen archief waar hij destijds op jamde heb ik er onder laten zitten, vetter gemaakt en de rest er bij gespeeld op mijn elektrische gitaar. Ik zit er over te denken om er nog adlibs bij op te nemen hier en daar.

Ben benieuwd naar de meningen.
 

Attachments

  • Harm - Moaie Dei.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 41
Laatst gewijzigd:
Ik heb her en der nog wat adlibs gedaan, de vocalmix nog aangepast en nu is hij echt klaar.
 

Attachments

  • Harm - Moaie Dei.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 43
Vind het best leuk en ga het zeker nog enkele keren beluisteren. Zelf vind ik dat, weliswaar luisterend vanop budget laptopluidsprekertjes, de stem net wat luider mag ten opzichte van de muziek.
 
Ik ben er niet kapot van, zowel qua combi gitaar en bas (maar dat zal wel smaak zijn) als de productie. Die klinkt wel erg rauw en ongemixt. Iets meer galm op de gitaar, vooral op die leadgitaar, zou het misschien wat minder droog maken. Het einde is ook niet meer dan het stoppen van de muziek.

De tekst kan ik overigens niet verstaan, dus daar kan ik niet over oordelen.
 
@ Gagarin12, ben blij dat het nummer in de smaak valt!

@ Stupide, jij bent er duidelijk minder gecharmeerd van. Gelukkig maar dat je de tekst niet kan verstaan zou ik bijna zeggen. ;)

Op het einde stopt de muziek in eens, ja, daar heb gelijk in. Geloof het of niet maar ik heb er een tijdje mee geprutst om het zo te krijgen. :engel:

Dank voor de reacties.
 
Back
Top