Beetje laat, maar fijn kerstfeest!

SadBunny

3 cm buiten het universum
Lid sinds
3 oktober 2007
Berichten
1.099
Locatie
Ergens halverwege nooit en nergens.
Ik ben hier al honderd jaar niet meer geweest. Zo kwam ik er vandaag dus opeens achter dat de kutnummerdraad alweer maandenlang op slot blijkt wegens dat sommige mensen blijkbaar somehow de sfeer niet konden bewaren. Hoe tragisch. Ik vond de sfeer daar altijd prima :)

Anyway, aangezien ik tegenwoordig in Sydney woon en werk, alwaar men blijkbaar massaal geforceerd wordt tot het opnemen van twee weken vakantie met kerst/oud&nieuw en ik verder nog niets te doen heb (muziekspullen, computerspullen en motorspullen dobberen al weken richting Oz in een of andere tobbe die maar steeds meer en meer vertraagd raakt) had ik met kerst opeens tijd om weer eens een onzinmuziekje te maken. Helaas heb ik nu dus alleen een laptop uit het begin van het Precambrium, dus heb ik het bij dit tunetje gehouden. En dat was nog een toer, want als ik Klystrack vijf minuten laat spelen oververhit mijn CPU zo hard dat ik een BSOD oploop.

Ik ga zometeen toch maar een normaal PC'tje samenstellen want dit is geen doen.

Maarrrrrr, in de tussentijd... Een prachtig kerstfeest gewenst! :) En... Long time no see! SF still going strong, apparently.

 
Back
Top