[rapcore]truth ft mc ill chill (dastroids remix)

Nooit van die stijl gehoord, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Best geinig. De vocal staat alleen wel erg zacht en is daarom matig verstaanbaar (behalve rond 2:20 en aan het einde. Verder klinkt het een beetje vlak allemaal, ook ruige elementen als de gitaar. Niets komt er echt lekker uit, terwijl dat hier en daar best zou mogen om iets wat extra aandacht te geven.
 
Nooit van die stijl gehoord, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Best geinig. De vocal staat alleen wel erg zacht en is daarom matig verstaanbaar (behalve rond 2:20 en aan het einde. Verder klinkt het een beetje vlak allemaal, ook ruige elementen als de gitaar. Niets komt er echt lekker uit, terwijl dat hier en daar best zou mogen om iets wat extra aandacht te geven.
misschien dat ik de compressor op de master wat bij moet stellen?
 
Nooit van die stijl gehoord, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Best geinig. De vocal staat alleen wel erg zacht en is daarom matig verstaanbaar (behalve rond 2:20 en aan het einde. Verder klinkt het een beetje vlak allemaal, ook ruige elementen als de gitaar. Niets komt er echt lekker uit, terwijl dat hier en daar best zou mogen om iets wat extra aandacht te geven.

Rapcore is een subgenre dat de vocale structuur van hiphop met het gitaarspel en de drumpartijen van punkrock of metal kruist. Hiphop wordt in de metal wereld vooral gecrossoverd met industrial metal of thrashmetal
 
Hij wil t niet doen bij mij. iPad probeer ik t op.
 
Back
Top