Ordinary dub (U2 Cover)

Fles

THEMATIC
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
3.426
Locatie
Hoogeloon
Hier dan,

Trackje met een verhaal want ik ben helemaal geen U2 in het bijzonder of hitparade in het algemeen liefhebber/ volger. Maar ik zat laatst bij een uitvaart en toen kwam dit nummer van U2 voorbij en damn! die sloeg even in als een bom. En dan hoor je het in de tijd daarna af en toe verplicht op de radio enzo voorbijkomen en zit je weer precies in die stoel.. =( :bekdicht: Enfin, the power of music.. Ik moest er ff m'n eigen draai aan geven. Gemaakt in een avond in Ableton live, het is dus een eerste versie, heb niet al te veel tijd besteed aan mix en mastering e.d. Maar ben wel benieuwd wat je er van vind, hoe het over komt etc.

Enjoy! :peukie:
 

Attachments

  • Ordinary dub.mp3
    7,4 MB · Bekeken: 61
heel erg leuk.

Nu speelt die al de 5de keer...bedankt voor de download.
 
Goed gedaan hoor, U2 is natuurlijk een goedkope emotie en idd een kutnummer, maar dit is beter te pruimen dan het orgineel
 
hehe

mandela.jpg
 
Dank aan allen voor de comments. :okdan:
Ik heb net zelf de track nog een keer geluisterd en het was wel ff schrikken.. :D Kan echt nog wel beter op veel punten vind ik zelf maar dat kon ik gisteren nacht blijkbaar niet meer echt goed beoordelen... :baco: Ik ga er verder aan werken in Cubase.

Persoonlijk zou ik U2 (en bono in het bijzonder) geen goedkope emotie durven noemen. Het is makkelijk om maar wat te roepen maar zoals het uit de strot van Bono komt is toch wel redelijk uniek te noemen. Daar is het origineel van dit nummer ook wel een mooi voorbeeld van. Het is een uber basic akkoordenschema zoals iedereen die kan verzinnen, zelfs Raphie. Het zijn puur de vocals die het vervolgens naar een heel ander niveau tillen. Als je dat kunt is dat gewoon verrekte knap, en zeker niks goedkoops aan!! :halleluja
 
Back
Top