Te veel om op te noemen

d'Art Fader

Nieuwkomer
Lid sinds
2 mei 2014
Berichten
10
Nieuw vlees in de kuip, of arena, wat jij wilt.

niet alle stijlen zijn vertegenwoordigd, maar er is wat variatie.

buiten het feit dat ik open sta voor kritiek, graag zelfs en ook best bepaalde technieken wil delen, zou het ook fijn zijn nieuwe technieken te leren. . .

voel je vrij en dwaal eens rond op mijn heilige wolk

d'Art Fader
 
dat zou kunnen, en daar bedoel je mee?

Wat distortion, overdrive, fuzz of iets dergelijks, bitcrush kan ook. En dan alleen op de bass en niet over de master natuurlijk want dan smeert alles dicht. Een rauw randje dus zeg maar, daar moest ik aan denken toen ik het hoorde.
:W
 
dat is een idee, ik zal zo weer eens wat uploaden, en kijken of ik er wat gitaar effecten overheen kan sturen...
Guitar Rig is misschien wel net het programmatje dat al die dingen biedt zal je zei.
 
Ik vind het eenvoudiger en prettiger om feedback op een bepaalde track te geven in plaats van op een serie tracks. Doe er iets mee (of niet :)).
 
as a matter of fact, ik ben er nu mee bezig, maar gezien je reply, ben ik wel benieuwd over welke track je het hebt.

ik ben nu even een vocaltrack in elkaar aan het zetten,
ik heb al wat ideetjes aan elkaar gerijgt v.w.b. de muziek en zal zeker deze nacht in de wolk hangen (of te wel,, geupload zijn, en ik zal dan ook een link hier daarnaartoe achter laten


====
% ^ V
l O O
~
>---<
W

o verrek, wel smeilies...

:okdan:
 
Euh, dat was het punt, ik had de bepaling nog niet gedaan :). Het is meer dat het gemakkelijker praat als je een specifieke track uploadt/embedt.
 
Daar zit een gedeelte van het probleem. Een Technics keyboard en Korg synth. Meer lagen is meer dikke diepgang, dat wat ik ook al miste. De ideeen zijn wel leuk, maar je moet nog leren hoor ik :)
 
Back
Top