Master of Disaster - Day of the Dead *Raw-Hardcore/Style*

M.O.D

Nieuwkomer
Lid sinds
1 mei 2014
Berichten
5
:okdan:
 

Attachments

  • Master of Disaster - Day of the Dead *Final*.mp3
    7,2 MB · Bekeken: 25
die screech vond ik wel vet.. Maar er mankeert hier en daar wat aan de structuur van je nummer.. en ook niet alles klonk even goed. Je bent wel op de goeie weg ;)
 
Thnx, ben pas 3 dagen bezig met dit te produceren, dus nog vrij nieuw.

Had dinsdag geleerd om een kick te maken en heb het nummer snel in elkaar gedraaid.

Maar zou wel willen weten hoe ik het strakker kan maken, kwa Kicks. En hoe ik nog beter kan mixen/masteren.

Zou je kunnen uitleggen wat er mist aan de structuur? Als ik zo terugluister, hoor ik zelf ook al dat overgangen van bepaalde melodieen anders moeten.

Sta wel open om meer te leren, graag zelfs.
 
wil zelf graag weten hoe ik kicks maak zoals dit.



of





Ik hou zelf heel erg van dat TOK geluid met een snelle scherpe bass erachter. Dus dat het niet zo rommelt. maar echt zo keihard klapt.
 
Thnx, ben pas 3 dagen bezig met dit te produceren, dus nog vrij nieuw.

Had dinsdag geleerd om een kick te maken en heb het nummer snel in elkaar gedraaid.

Maar zou wel willen weten hoe ik het strakker kan maken, kwa Kicks. En hoe ik nog beter kan mixen/masteren.

Zou je kunnen uitleggen wat er mist aan de structuur? Als ik zo terugluister, hoor ik zelf ook al dat overgangen van bepaalde melodieen anders moeten.

Sta wel open om meer te leren, graag zelfs.

Goeie vraag. Er lopen hier gasten rond die deze muziek veel beter snappen dan ik, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Mooi dat je wat wil leren, da's bij sommigen anders :).
 
Als ik zo terugluister, hoor ik zelf ook al dat overgangen van bepaalde melodieen anders moeten.

Goed zo, doe dat dan maar ;)

Ik zal commentaar geven als je 'm hebt geupdate..
 
Back
Top