Melodies of a downfall

Heerlijk die percussie in den beginne. Ik vind het ritmsiche ook wel gaaf gedaan, die swing in de beat met de staccato percussie. Combineert prima. Goed gedaan dat. Ook mooi hoe je daarna vanaf 1:02 overgaat in een nieuwe beat. Die gefilterde akkoorden vind ik ook tof. Bitcrusher (of wat je dan ook gebruikt heb) op die noten die de bass volgen, zou ik eruit laten of in elk geval iets minder prominent aanweizg laten zijn.

Waar heb je je samples vandaan gehaald?

Lead sound is ook weer goed gedaan.

Klinkt alemaal goed als ik het zo terugkees, maar ergens in de verte mis ik iets. Misschien een duistere ondersteunende pad of zo om de track wat meer richting te geven.

Ik heb alleen naar The Mixdown of a Trip geluisterd.
 
Heerlijk die percussie in den beginne. Ik vind het ritmsiche ook wel gaaf gedaan, die swing in de beat met de staccato percussie. Combineert prima. Goed gedaan dat. Ook mooi hoe je daarna vanaf 1:02 overgaat in een nieuwe beat. Die gefilterde akkoorden vind ik ook tof. Bitcrusher (of wat je dan ook gebruikt heb) op die noten die de bass volgen, zou ik eruit laten of in elk geval iets minder prominent aanweizg laten zijn.

Waar heb je je samples vandaan gehaald?

Lead sound is ook weer goed gedaan.

Klinkt alemaal goed als ik het zo terugkees, maar ergens in de verte mis ik iets. Misschien een duistere ondersteunende pad of zo om de track wat meer richting te geven.

Ik heb alleen naar The Mixdown of a Trip geluisterd.

:) geen samples.. mixdown of a trip komt uit een mc909 patches gebouwd (wel interne geluiden gebruikt.. maar niet de interne patches) was destijds een 1take liveopname..

Voor deze ep heb ik oude muziekstukken stuk opgeschoont kwa onbalans en mix.. en net even anders bij elkaar gezet. is makkelijker om mee te werken voor het volgende deel :) dus helaas remake of stukken opnieuw opnemen gaat niet lukken.

tis beetje om en om... het degelijk uitbrengen van oud material in semi-nieuw jasje.. (beter gemasterd en dergelijke) en dan weer iets gloedje nieuws.. dan weer wat ouds.. netzolang de doos leeg is. en ik 1 grote doos vol afgemaakte liedjes heb en een discografie van een paar platen .
 
Back
Top