20140501-t001dff

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
dus...:P

https://soundcloud.com/raphiegrooves/20140501-t001dff

te downloaden als WAV deze keer voor de liefhebbers :okdan:
 
Ik heb hiervan genoten.
 
Heel erg leuk.
Wat heb je zoal gebruikt om dit te maken?
 
Drums zijn tempest en hihats en toms uit tr-8, ge eqed door Lindel pex300
Pad is P12
Bs2 bass met moog 104 delay
Moog phatty lead met mxr analog bucket brigade chorus
Andere geluidjes uit minitaur en pulse2
Dit alles door ssl mengafel en outboard, opgenomen op DSD
Geen daw alles vollledig analoog
 
Ik vind hem heel okee voor in een leuke mix enzo. Als echt pure op zichzelfstaande track zou ik nog iets meer uit de kast trekken. Persoonlijk. :)
 
Ik vind hem heel okee voor in een leuke mix enzo. Als echt pure op zichzelfstaande track zou ik nog iets meer uit de kast trekken. Persoonlijk. :)

Deel ik ook, wel een hele mooie vuller. :peukie: Een beetje old school balearic acid Ibiza geneuzel :D

2nhg6qa.jpg
 
OKey, download is buzy,, en 't lijkt al goed te klinken,,, zo effe snel skippend... :)
 
Pultec achtige EQ op een kick is altijd een goed idee. Dan krijg je het lekker rond. :okdan:
 
Ik vind't erg goed Raphie !! Congrats,, !!
De kick sound is nu wel niet echt mijn ding,, Ik had 'm eerder gecompressed,,, Dat niet zo constant aanwezig is, of overheerst,, ??
 
Ja, da's een smaakdingetje, ik ga hem waarschijnlijk nog een keer opnemen dan misschien nog wat meer flubber/rond en misschien iets zachter, vind een dikke kick altijd wel lekker, maar het klopt compressie was vrij mild deze keer, lekker los
 
ff een stukje met rondere kick, meer compressie en vanaf 1.13 die heerlijke miami hats :{

drums zijn alleen Tempest, aira en Miiami
 
Is een heel ander gevoel zo live he. :kimono: Lekker in het moment.
 
Nou met de mooie naam 20140501-t001dff leg je de verwachtingen wel erg hoog :D

Wel lekkere achtergrond muziek ( :bekdicht: ), om echt naar te luisteren vind ik het (zoals altijd bij mij) te lang duren allemaal. Komt er nog een radio edit? ;)
house4.mp3 fragment klinkt wat moderner en vind ik ook wat prettiger om naar te luisteren.
 
Is gewoon de filenaam :D had geen zin een naam te verzinnen :D
Het hoeft van mij niet "modern" te klinken, sowieso bedankt voor het luisteren. Even uit nieuwsgierigheid, als je praat over modern, waar spiegel je deze track dan aan? Wat is je vertrekpunt?
 
Ik vind em prima wegluisteren!

Als je dan toch van plan bent om een track eens wat verder uit te werken vanuit de live recording, zou deze een mooi begin zijn :D Een radio edit met wat meer dynamiek zou het inderdaad goed doen denk ik, tien minuten is net een beetje aan de lange kant voor mij.

Mvg.

CoolRunning
 
ff een stukje met rondere kick, meer compressie en vanaf 1.13 die heerlijke miami hats

die house4 moet je zeker uit werken, dan wil ik hem zeker in me collectie tracks hebben om te kunnen draaien lekker sound zeg!
 
bij mij doet de link niks.
heb ik een verkeerde browser?

edit idd ik zie niks in mijn safari

vind het een eg goede track
 
ThnX gents, de versie 4 ga ik van het weekend idd uitwerken
De kick komt trouwens uit de Tempest, (hoezo géén vette kicks :D )meeste percussie elementen ook, toms en rides EN SNARE uit TR-8 en de rides en 2e open hh uit de miami.
 
Back
Top