1002

Als de piano stab niet zou transponeren, dus monotoon laten en ook wat natter, tape delay enzo, dan zou ik het een aardige track vinden. :D
 
Steekt wel goed in elkaar, maar die Aira swing kan mij maar niet bekoren. :bekdicht: I NEED THE SWING

De kick is te POK, een THUD was misschien wat beter geweest. :okdan: Misschien een laagje onder zetten van je Miami, voor de bredere bottom end.
 
Het is vlak qua arrangement..
Het heeft geen drive, geen drijvende melodie..
Er gebeurt qua spanning niet veel...
Het kabbelt weer wat voort..

maar...
Dit is jouw stijl, en precies zoals jij het wil. Je doet je ding met je hardware en hebt plezier. Het is denk ik weer een schets, en elementen hier uit ga je later uit arrangeren..Dat begrijp ik allemaal...

Maar aangezien je dit post vraag je om feedback.. vandaar dat ik de moeite nam om te luisteren en inhoudelijk mijn mening te geven..

Grts!
 
Dank voor deze bijdrage :D
Misschien een beetje eigen advies opvolgen qua "het is" en "ik vind" en zo?
Ik lees wat frustratie in je reoly, maar kan het mis hebben natuurlijk...
 
Dank voor deze bijdrage :D
Misschien een beetje eigen advies opvolgen qua "het is" en "ik vind" en zo?
Ik lees wat frustratie in je reoly, maar kan het mis hebben natuurlijk...

ja,qua frustratie heb je het idd mis... slim opgemerkt :)

en qua mijn eigen advies opvolgen, ik zeg er nog duidelijk bij: vandaar dat ik de moeite nam om te luisteren en inhoudelijk mijn mening te geven..´

Mn post is alleen op je track gericht.. maar je typt vaak dezefde reactie op feedback... dat je jouw ding wilt doet etc.

maar herken je iets in mn feedback? kan je er wat mee?
´
 
Het is natuurlijk ook volstrekt onduidelijk wat Raph van ons wil, door een draad te starten met een liedje zonder text en uitleg. :D
 
Klopt, sommigen worden daar onzeker van :D
Video verklapt verder ook al niet veel...
Het is gewoon het "zijn" .... Net zo als een file, of het weer, je kan er een mening over hebben, of het ontwijken, maar je kan het niet voorkomen, of beïnvloeden .... ;)
 
ja, leuk allemaal... Maar wat wil je nu? Wil je feedback en er wat van leren, of wil je alleen iets laten horen/showen wat je hebt gemaakt?
 
Waarom moet ik altijd wat willen? Ik deel gewoon, als ik iets wil ben ik wel specifieker.
Commentaar is altijd welkom hoor, positief, of negatief, soms doe ik er wat mee, soms niet.
Je mag ook verschillen van mening hoor, helemaal niet erg.

Kijk, onderaan de streep draait het om gevoel en dát hoef je niet uit te leggen, het pakt, of niet, iedereen heeft een snaar, maar ook iedereen wordt anders geraakt, ben jij anders gestemd, dan voel jij niet wat ik voel. Helemaal niet erg,.
In het kader van open deuren dan nog maar even, ik vind dit mooi, daarom deel ik het. Als jij er niks mee kan dan mag je dat vermelden. Maar net zo als met andere kunst, is het iets op zich, zoals een schilderij of foto, of beeld. Dat is af. Je kan leren van elementen en die een volgende keer beter uitdiepen of doseren. Maar hier moet je het voor dit topic even mee doen ;)
 
Waarom moet ik altijd wat willen? Ik deel gewoon, als ik iets wil ben ik wel specifieker.
Commentaar is altijd welkom hoor, positief, of negatief, soms doe ik er wat mee, soms niet.
Je mag ook verschillen van mening hoor, helemaal niet erg.

Kijk, onderaan de streep draait het om gevoel en dát hoef je niet uit te leggen, het pakt, of niet, iedereen heeft een snaar, maar ook iedereen wordt anders geraakt, ben jij anders gestemd, dan voel jij niet wat ik voel. Helemaal niet erg,.
In het kader van open deuren dan nog maar even, ik vind dit mooi, daarom deel ik het. Als jij er niks mee kan dan mag je dat vermelden. Maar net zo als met andere kunst, is het iets op zich, zoals een schilderij of foto, of beeld. Dat is af. Je kan leren van elementen en die een volgende keer beter uitdiepen of doseren. Maar hier moet je het voor dit topic even mee doen ;)

ah, je wil jouw kunst met ons delen...

…zeg dat dan gewoon. Daar hoef je toch niet helemaal zo filosofisch over te doen met verwijzingen naar het weer en verkeers files :D

Maar als je iets post hier dan wil je er toch iets mee? Je bent toch volledig bij kennis als je dat doet? Tenminste, daar ga ik toch van uit :)
 
Ik denk direct hieraan bij het horen van dat pianootje

Kaas.jpg
 
@F5: Lezen blijft een uitdaging voor je hé?
Maar veel interessanter, wát wil jij eigenlijk? ;)
Wat specifieker, in mijn topics(s)
Is het puur het ventileren van iedere keer dezelfde mening? Het aanhalen van dezelfde bijzaken?
Ik vind het op zich prima hoor, heb er geen last van, maar het wordt een een beetje compulsief/rancuneus, vraag je je nooit af waarom? En waarom iedere keer hetzelfde? Wat ga je er voor jezelf aan doen? Wat wil jij bereiken? Verras me!
 
Laatst gewijzigd:
Manman en dat allemaal voor een demotje. Lekker verder pielen man..
 
Ti's wat hé? Hoort er nou eenmaal bij denk ik maar :D zijn altijd dezelfde die blijven narren...
 
Back
Top