En vanavond is het Houser

Hij stopt na 6 minuten terwijl de speeltijd 12 minuten zou moeten zijn, klopt dat?

Klinkt leuk hoor, fijne vibe. Wel vind ik de eerste baslijn erg monotoon, hij zit ook wel erg de acidlijn die er later in komt in de weg. Gave sounds in de break! Mis daarna wel een wat opzwepender drumritme. Verder lekker :mega:
 
Thnx, van het weekend eens kijken naar de progressie van baslijn en piano
Kwam er gisteren nog niet helemaal uit of ik bijv d/g/b wil doen over 16 maten of gewoon op d laten en af en toe laten verspringen, een progressie wordt weer snel zo trancy.
Qua geluidjes ben ik ook wel happy, op de TR-8 had ik nu 3 patterns gebruikt, kan deze nog verder ontrafelen voor wat meer variatie.
 
lekker 24/7 multigroove sfeertje, klinkt behoorlijk authentique, alleen staan de geluiden nog erg los van elkaar. Persoonlijk hou ik daar ook wel van, maar mischien moet je mix nog een beetje Glue-en.

Vooral het begin vind ik lekker, halverwege zakt mijn aandacht wat weg
 
Haha. ik herkende direct de TR-8.... Why not de Miami??

De sounds, keuze en flow vind ik wel goed, maar de track mist wat jus en spannende dingen. Wat vaak werkt is een change-over ergens in de track.
 
Laatst gewijzigd:
Je hoort daar een pad uit de Pulse2, een TB-3 rifje en de slim phatty met mf-104, die de harmonischen maakt door de delay op de phatty arp
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind de track moeilijk, da's meer een smaak dingetje... Maar die mix, ik ben echt waaaaaaaaay beter van je gewend...
 
Ik ga weer een beetje terug naar 80's dynamics qua geluid, dus alles véél losser en minder luid en compressed, ook probeer ik minder elementen, maar wel (naar mijn smaak dan) dikkere sounds
Wat mankeert er aan deze míx volgens jou?
 
even wat aan de melodie gewerkt, maar de piano past nou niet meer....
en ik vind het ook een beetje trancig worden
 
Ik ga weer een beetje terug naar 80's dynamics qua geluid, dus alles véél losser en minder luid en compressed, ook probeer ik minder elementen, maar wel (naar mijn smaak dan) dikkere sounds

:okdan: Less is more.
 
Ik ga weer een beetje terug naar 80's dynamics qua geluid, dus alles véél losser en minder luid en compressed, ook probeer ik minder elementen, maar wel (naar mijn smaak dan) dikkere sounds
Wat mankeert er aan deze míx volgens jou?

Ik vind die 303 totaal niet lekker in de mix liggen, hij komt gortdroog over, wellicht omdat de rest wat meer fx heeft gekregen.
 
Back
Top